جشن بزرگ قرآنی «نور» در استان یزد برگزار شد

خبرگزاری شبستان: جشن بزرگ قرآنی «نور» به مناسبت دهه فجر با حضور بیش از یک هزار نفر به میزبانی کانون های مساجد یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، جشن بزرگ قرآنی «نور» شب گذشته (۱۶بهمن) به مناسبت ایام الله دهه فجر با حضور مسئولان استانی و نخبگان قرآنی استان یزد و بیش از یک هزار نفر از اقشار مختلف مردم در محل پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی یزد برگزار شد.

در این مراسم که اقشار مختلف مردم حضور داشتند از نخبگان قرآنی محمد پروا، قاری برتر خردسال استان یزد، نوجوان حافظ برتر استانی، ملابی بی زهرا، معلم سنتی قرآن، خانواده حاج حسن دانش و استاد رازی هنرمند قرآنی کشوری تجلیل شد.

همچنین در این جشن قرانی استاد رازی از هنرمندان و خوشنویسان قرآنی کشور به اجرای زنده قرآنی پرداخت و در پایان این مراسم نیز یکی از آثار زنده خود را به خانواده حاج حسن دانش، جانباخته حادثه منا و قاری بین المللی کشورمان اهدا کرد.

لازم به ذکر است، این جشن بزرگ قرآنی نور در 11 استان کشور توسط موسسات و سازمانی فرهنگی کشور ضبط شده و در دهه فجر از شبکه قرآن پخش می شود که در  استان یزد نیز مجری برگزاری این جشن بزرگ قرآنی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد بود.

کد خبر 521027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha