نمایشگاه قرآنی همزمان با جشن بزرگ نور برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: نمایشگاه قرآنی همزمان با جشن بزرگ نور در مجتمع فرهنگ هنری فدک برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، نادر سقاء، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل امروز (8 بهمن) در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم جشن نور گفت: جشن قرآنی نور با مشارکت شبکه قرآن و معارف صدا و سیما بمناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر 10 بهمن ماه در سالن فدک برگزار می شود که برگزاری نمایشگاه قرآنی از فعالیت های جنبی این برنامه خواهد بود.

 

وی با اشاره به اینکه آثار خطی قرآنی و صنایع دستی تولیدی کانون ها با موضوعات قرآنی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته خواهد شد، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت های هنرمندان در حوزه قرآنی مشوقی برای ورود نوجوانان و جوانان علاقمند می تواند باشد.

 

سقاء با بیان این مطلب که برنامه های متنوعی در جشن قرآنی نور پیش بینی شده است، اظهار داشت: این مراسم به مناسبت فرا رسیدن سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در استان اردبیل برگزار می شود.

 

این مقام مسئول با یادآوری این مطلب که نشان دادن فعالیت های فاخر و ارزشمند قرآنی استان اردبیل یکی از اهداف این مراسم است، خاطر نشان کرد: برگزاری نمایشگاه قرآنی، تجلیل و بزرگداشت از مفاخر و اساتید قرآنی استان، توزیع بروشور، برگزاری میزگرد مسئولان قرآنی، تشکیل کارگروه کارشناسان قرآنی از برنامه های جنبی این مراسم بزرگ قرآنی خواهد بود.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با اعلام این مطلب که ورک شاپ با موضوع قرآن و انقلاب اسلامی نیز پیش بینی شده است، یادآور شد: ‌رونمایی از کتاب هایی با موضوع قرآن کریم و برگزاری برنامه های شاد و متنوع از دیگر بخش های این مراسم معنوی خواهد بود.

کد خبر 518656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha