برگزاری وی‍ژه برنامه استقبال از ماه خدا در فرهنگسرای تابستانه تبریز

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز با بیان اینکه فرهنگسرای تابستانه میزبان برگزاری اعیاد شعبانیه است، گفت: وی‍ژه برنامه استقبال از ماه خدا نیز همزمان باحلول ماه مبارک رمضان در این فرهنگسرا برگزار می شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در تشریح ابعاد فرهنگسرای تابستانه این شهر به خبرنگار شبستان گفت: فرهنگسرای تابستانه تبریز از برنامه های جنبی و یکی از پرمخاطب ترین و جذاب ترین بخش‌های چهارمین جشنواره تابستانی تبریز است، که به مدت یک ماه از 9 تیر الی 9 مرداد، همه شب میزبان حضور پرشور شهروندان و میهمانان و گردشگران است.

 

حسین نجفی ادامه داد: این فرهنگسرا از نخستین روز آغاز به کار جشنواره تابستانی تبریز، با استقبال گسترده مردم و مسافران تابستانی تبریز روبرو شده است و میزان رضایت مخاطبان و بازدیدکنندگان این فرهنگسرا، نشان دهنده موفقیت این ابتکار است.

 

وی، با اشاره به غرفه های برپا شده در این فرهنگسرا خاطرنشان کرد: غرفه های تبریز 90، تبریز اولین ها، مشاهیر تبریز و مناظر طبیعی آذربایجان از جمله غرفه هایی هستند که در این فرهنگسرا با هدف معرفی گذشته و حال تبریز ایجاد شده است.

 

نجفی افزود: غرفه های کودک و نوجوان، کاریکاتور، موزاییک سنگ، طراحی و سفال به عنوان دیگر غرفه‌های فرهنگسرای تابستانه تبریز می باشد که در آن گوشه ای از هنر هنرمندان تبریز به مخاطبان این فرهنگسرا معرفی می شود.

 

وی از غرفه لباس های محلی، حرارت روی شیشه و معرق روی چوب به عنوان دیگر غرفه های این فرهنگسرا یاد کرد و گفت: در این فرهنگسرا، غرفه کتب قرآنی و غرفه سلامت نیز برپاشده است.

 

نجفی در ادامه با بیان اینکه فرهنگسرای تابستانه میزبان برگزاری اعیاد شعبانیه بوده و جشن بزرگ مبعث و جشن اعیاد شعبانیه با عنوان نورالانوار تا به امروز در کنار برپایی این فرهنگسرا و جشنواره تابستانی تبریز برگزار شده است، افزود: وی‍ژه برنامه استقبال از ماه خدا، نیز همزمان با حلول ماه مبارک رمضان در این فرهنگسرا برگزار می شود.

 

مدیر عامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز همچنین یادآور شد: در سالن اجتماعات فرهنگسرای تابستانه، هر شب برنامه پخش فیلم های سینمایی و تلویزیونی، بعد از اذان مغرب و عشا دنبال می شود.

 

وی در پایان با اشاره به پیشنهادات مردم، بازدیدکنندگان و مخاطبان از این فرهنگسرا اظهار کرد: بسیاری از بازدیدکنندگان با ابراز خرسندی از وجود فرهنگسرا و جشنواره تابستانه، پیشنهاد برگزاری جشنواره هایی برای فصل های پاییز و زمستان را مطرح کرده و خواستار تداوم چنین برنامه هایی از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز هستند.


پایان پیام/
 

کد خبر 51767

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha