علی اکبر(ع) بهترین الگوی ایمان برای جوانان است

فرماندار آستارا، حضرت علی اکبر (ع) را یکی از بارزترین نمونه های کمال، اسوه پاکی و مردانگی دانست و گفت: علی اکبر (ع) بهترین الگوی ایمان برای جوانان ایرانی است.

دکتر کیوان اسدپور، فرماندار آستارا با تبریک ولادت حضرت علی اکبر(ع) به خبرنگار شبستان گفت: در دوران 8 سال دفاع مقدس، جوانان با الگوگیری از شهید بزرگ حماسه عاشورا، در برابر بعثیان و همدستانشان ایستادند و نگذاشتند دشمنان به اهداف پلیدشان برسند.

 

وی اضافه کرد: پیشرفت های اخیر مدیون جوانانی است که باهوش خود اختراعات ارزشمندی برای کشور به ارمغان آوردند و به جهانیان نشان دادند که جوانان ایرانی اگر بخواهند می توانند.

 

فرماندار آستارا، نوجوانان وجوانان ایرانی را الگوی جهانیان عنوان کرد و اظهار داشت: امروزه جوانان ایرانی الگوی جوانان سایر کشورها هستند و ایران اسلامی به وجود داشتن چنین جوانان پاکی می بالد.

 

اسدپور تصریح کرد: ما باید از حضرت علی اکبر (ع) درس جوانمردی، مقاومت، ایمان و ادب بیاموزیم و ادامه دهنده راه آن بزگوار باشیم.

 

عالی ترین نماینده دولت در شهرستان آستارا، خطاب به خانواده ها و مسئولان آموزشی کشور، گفت: تربیت نسلی با ویژگی های شهید بزرگ حماسه عاشورا موفقیت کشور را به دنبال دارد و موجب عزتمند شدن جوانان ایرانی است.

 

وی افزود: کلید موفقیت در زندگی راه اهل بیت(ع) است واگر جوانان شیوه زندگی این بزرگواران را ادامه دهند به قله های افتخار می رسند.

 

دکتر اسدپور با بیان اینکه تهاجمات دشمنان بیشتر متوجه جوانان است، گفت: دشمنان سعی براین دارند که جوانان ایرانی را از فرهنگ غنی اسلامی دور کنند و با ترویج فرهنگ غربی بین کشورهای اسلامی به دین اسلام لطمه وارد کنند که مقابله با این حملات آگاهی همگان و مقابله با این توطئه ها را می طلبد.

 

پایان پیام/

کد خبر 51784

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha