تقدیر علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد

خبرگزاری شبستان: علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای جشنواره رضوی از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تجلیل کرد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، به نقل از روابط عمومی اداره ارشاد اسلامی یزد، نشست شورای سیاستگذاری چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا(ع) امروز که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای این شورا در تهران برگزار شد.

در این نشست، از هشت دبیر برگزیده در اجرای برنامه‌های موضوعی جشنواره سیزدهم امام رضا(ع) توسط وزیر ارشاد تقدیر شد که شامل احد جاودانی، مدیر کل ارشاد استان مازندران و دبیر جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا(ع)؛ علی غیاثی ندوشن، مدیرکل ارشاد استان یزد و دبیر جشنواره فیلم کوتاه و مستند رضوی؛ جواد کارگران دهکردی،  مدیر کل ارشاد استان چهارمحال و بختیاری و دبیر جشنواره ادبیات کودک و نوجوان رضوی؛ حجت‌الاسلام محمدباقر کریمی، مدیرکل ارشاد استان آذربایجان غربی و دبیر جشنواره شعر رضوی به زبان ترکی- آذری؛ فاضل عبادی، مدیر کل ارشاد استان همدان و دبیر جشنواره شعر دوبیتی و رباعی رضوی؛ برزین ضرغامی، مدیرکل ارشاد استان تهران و دبیر همایش علمی پژوهشی امام رضا(ع) و پاسخگویی قرآن به پرسش‌های عصر، حسین ثابت‌قدم مدیرکل ارشاد استان خراسان شمالی و دبیر جشنواره تئاتر رضوی و حمیده ماحوزی مدیرکل ارشاد استان بوشهر و دبیر جشنواره مشاعره رضوی این افراد را تشکیل می‌دادند که توسط علی جنتی تجلیل شدند.


 لازم به ذکر است، چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) از یکم تا یازدهم ذی‌القعده و هم زمان با دهه کرامت، برابر با ۱۴ تا ۲۴ مرداد 95 در تمام استان‌های ایران و ۷۷ کشور جهان برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و آگاهی از نحوه شرکت در هر یک از برنامه‌ها می‌توانند به وبگاه سه زبانه «شمس توس» به نشانیwww.shamstoos.ir مراجعه کنند.

کد خبر 518473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha