ولایت فقیه و حضور مردم دو رکن اساسی در تاثیرگذاری انقلاب اسلامی در جهان است

خبرگزاری شبستان: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد از ولایت فقیه و حضور مردم به عنوان پایه های اساسی این نظام یاد کرد و گفت: اگر اکنون شاهد نفوذ و تاثیرگذاری این انقلاب در سطح جهان هستیم به برکت همین دو رکن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد امروز (14 بهمن) در کارگاه آموزشی توجیهی مبلغات سنتی که در محل سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر گفت: در طول تاریخ دو مرتبه شخصیت و احترام زنان در جامعه احیا شد یکی در زمان پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) و دیگری با پیروزی انقلاب اسلامی  که جایگاه زن مورد توجه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه شما در زمینه مقدسی فعالیت می کنید اظهار داشت: شما در زمینه ای فعالیت می کنید که مهمترین چیز مردم هم از نظر خداوند و هم از نظر مردم به آن مربوط است لذا باید خوب فکر کرد وظیفه را شناخت و به خوبی به وظیفه عمل کرد.

حسینی کوهستانی با اشاره به شخصیت امام خمینی (ره) افزود: امام خمینی (ره) از شخصیت بسیار بزرگی برخوردار بود به گونه ای که جهان را متحول ساخت.

وی با بیان اینکه همه به انقلاب و امام (ره) مدیون هستیم اظهارداشت: اما بانوان بیشتر از مردان به این انقلاب وامدار هستند چرا که در طول تاریخ مظلومیت خانم ها بسیار بیشتر از مردان بوده است.

حسینی کوهستانی افزود: به برکت انقلاب اسلامی اکنون شاهد حضور بانوان در عرصه های مختلف به ویژه در عرصه های حساس و تاثیرگذار کشور هستیم و انقلاب اسلامی شرایط را برای حضور زنان در عرصه های مختلف در چارچوب دین فراهم کرده است.

وی افزود: اکنون که شرایط برای شما فراهم شده است باید آموزه های دینی را به خوبی بشناسید و نسبت به آن معرفت پیدا کرده و سپس نسبت به آن تبلیغ کنید.

حسینی کوهستانی از ولایت فقیه و حضور مردم به عنوان پایه های اساسی این نظام یاد کرد و گفت: اگر اکنون شاهد نفوذ و تاثیرگذاری این انقلاب در سطح جهان هستیم به برکت همین دو رکن است.

وی بر لزوم حضور مردم در عرصه های مختلف تاکید کرد و گفت: این حضور باعث افزایش قدرت کشور در عرصه های مختلفی جهانی می شود.

حسینی کوهستانی افزود: مبلغات در جلسات خود در خصوص حضور مردم و ملاک های انتخاب اصلح درانتخابات پیش رو توجه ویژه ای داشته باشند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد تاکید کرد: مبلغات نسبت به مطالعه بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری توجه جدی داشته باشند و در مجالس خود به آن اشاره کنند.
 

کد خبر 520549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha