نرم افزار «المهدی (عج)» ویژه نیمه شعبان

نرم افزار جامع «المهدی (عج)» ویژه نیمه شعبان شامل مطالبی از قبیل زندگی نامه امام عصر (عج)، امام عصر از نگاه متفکران جهان، نگاهی به غیبت امام عصر(ع) منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، موسسه فرهنگی هنری و دینی آسمان در راستای نشر و ارتقاء فرهنگ اسلامی اقدام به تهیه و تولید نرم افزارها و محصولات متنوع و گوناگون با مطالب و محتویات دینی کرده است که نرم افزار جامعه « المهدی» از جمله این محصولات است.

 این نرم افزار شامل مطالب متنوعی از قبیل زندگی نامه امام عصر (عج)، کتابخانه با بیش از یکصد عنوان کتاب، بخش ویژه نمایه رهبری، امام عصر از نگاه متفکران جهان، نگاهی به غیبت امام عصر (عج) است.
انیمیشن‌های معنوی از امام عصر(عج)، امکان بازدید مجازی از مسجد مقدس جمکران، مجموعه متنوع قصه‌های منبر، آیات قرآنی مرتبط با امام زمان(عج)، سخنرانی، مداحی، نماهنگ‌های ولادت امام عصر(عج) و اشعار ویژه امام زمان به همراه معرفی پایگاه‌های اینترنتی ائمه اطهار (ع) دیگر برنامه‌های موجود در این نرم افزار هستند.
نرم افزار تربیتی آموزشی و فرهنگی «حجاب و عفاف» نیز از دیگر محصولات این موسسه دینی فرهنگی است که در آن نقش حجاب در حفظ نشاط جنسی، مسئله حجاب و سلامت فردی و اجتماعی، موضوع حجاب و عفاف در قرآن کریم به همراه فلسفه و ارزش حجاب نقد و بررسی شده است.
 

آموزش روش‌های بستن روسری، بازبینی زوایای مختلفی از کشف حجاب در تاریخ معاصر، بررسی پیامدهای اقتصادی و اجتماعی کشف حجاب و نقش خانواده در توسعه فرهنگ حجاب از دیگر محتویات این نرم افزار است.
دیگر محصول این موسسه، نرم افزار رمضان الکریم شامل 30 جزء قرآن کریم به همراه صوت و متن، انیمیشن پانورامایی از مکه مکرمه، مناجات فیلم‌های مستند، ادعیه و اعمال روزهای ماه مبارک، متن کامل نهج البلاغه و نرم افزار جانبی تلاوت قران کریم به همراه شرح و توضیح آیات مطالب و محتویات این نرم افزار را تشکیل می‌دهد.
شایان ذکر است علاقمندان می‌توانند این نرم افزار‌ها را از طریق مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی مرکز فرهنگی هنری و دینی آسمان به نشانی www. aseman-iran. ir مراجعه کنند.

پایان پیام /

کد خبر 52114

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha