بررسی تعداد ۱۶ اثر علمی در شورای پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد

خبرگزاری شبستان: کارشناس پژوهش های کاربردی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: از ابتدای سال ۹۴ تاکنون تعداد ۱۶ اثر علمی در شورای پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد  طی چهار جلسه تشکیل شده، بررسی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، مهدی تیموری کارشناس، پژوهش های کاربردی اداره کل تبلیغات اسلای استان یزد گفت: از ابتدای سال 94 تاکنون تعداد 16 اثر علمی در شورای پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد  طی چهار جلسه تشکیل شده، بررسی شده است .

وی افزود: در سال «ملت و دولت، همدلی و همزبانی» و بر اساس ماموریت ها و وظایف محوله در حوزه پژوهش، تعداد 16 اثر رسیده به دبیرخانه شورا با همکاری اعضای شورای پژوهشی اداره کل مورد بررسی قرار گرفت.

تیموری افزود: این تعداد اثر شامل هفت عنوان کتاب، هفت عنوان پایان نامه دانشگاهی در مقطع کارشناسی ارشد و 2 طرح پژوهشی  در موضوعات مرتبط با حوزه دین و آسیب های اجتماعی است که پس از بررسی و اعلام نظرات اعضای شورا، تعداد 5 پایان نامه ، 2کتاب و 2 طرح پژوهشی جهت حمایت مورد تصویب قرار گرفت .

وی خاطر نشان کرد: در سال 94 در کنار تشکیل جلسات شورای پژوهشی و بررسی و تصویب آثار علمی رسیده به دبیرخانه شورا، تهیه مقالاتی پیرامون سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» و بارگذاری آنها در سایت سازمان تبلیغات اسلامی و تبیان یزد و اجرای پنج برنامه مختلف در هفته پژوهش و همچنین رونمایی از چهار پژوهش انجام شده اداره کل در ایام الله دهه فجر در ردفتر امام جمعه یزد با حضور نماینده ولی فقیه در استان و روحانیون شهرستان یزد از دیگر اقداماتی بوده که توسط اداره کل اجرایی شده است .

کارشناس پژوهش های کاربردی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد در پایان افزود: پژوهش و تحقیق، رکن اساسی و شاخص مهم پیشرفت و ارتقای کیفی برنامه ها و طرح های مختلف در تمامی حوزه ها به ویژه حوزه فرهنگ دینی است که می توان با توجه بیشتر و تخصیص اعتبارات مناسب تر، ضمن استفاده از توان علمی و تحقیقاتی محققین و پژوهشگران علاقمند و فعال، زمینه را برای رشد و تولید خدمات موثر تر و کارایی بهتر در اجرای برنامه ها فراهم کرد.

 

 

کد خبر 521622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha