راهپیمایی امروز مختص به یک قشر و سن خاص نیست

خبرگزاری شبستان:معاون اول قوه قضاییه گفت: راهپیمایی امروز مختص به یک قشر و سن خاص نیست و سازماندهی خاصی نیز نداشته است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان مستقر در میدان آزادی، غلامحسین اژه ای، معاون اول قوه قضاییه با حضور در جمع راهپیمایی کنندگان یوم الله 22 بهمن در پاسخ به سوال خبرنگار شبستان مبنی بر اینکه این حضور گسترده مردم نشاندهنده چیست، گفت: هیچ دوربین و تریبونی نمی تواند با این کیفیت حضور مردم را توصیف کند، مردم از ساعات آغازین راهپیمایی در هوای سرد با شور و نشاط زیاد در این راهپیمایی حضور پیدا کردند.

 

وی اظهار کرد: این راهپیمایی مختص به یک قشر و سن خاص نیست و سازماندهی خاصی نیز نداشته است بلکه حرکت خودجوش مردمی از همه اقشار است.

 

اژه ای تاکید کرد: با گذشت 37 سال از انقلاب و با همه دشمنی ها علیه ملت اما ما مردمی مقتدرتر و باعزت تر و متحدتر داریم که این موضوع در مسایل منطقه باعث شده است که ایران اثرگذارترین کشور باشد.

 

وی در رابطه با تخلفات انتخاباتی نیزدر پاسخ به خبرنگاری دیگر گفت: تا الان نسبت به برخی سنوات گذشته تخلفات کمتر بوده و دستگاه قضایی هر میزان که از تخلفات و خلاف قانونی که اتفاق افتاده باشد اطلاع پیدا کند برخورد می کند.

 

وی اضافه کرد: بعضی از این تخلفات را مردم را گزارش می کنند، بعضی از طریق دستگاه نظارتی گزارش می شود و آنجایی که مربوط به مدعی العموم باشد مستقیما دخالت می کنیم و جایی که شاکی خصوصی باشد پرونده هایی تشکیل شده و رسیدگی می شود و امیدواریم کاندیداها خودشان رعایت کنند و نیازی به ورود دستگاه قضایی نباشد.

کد خبر 522815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha