پیام اصلی شهدا تنها نگذاشتن رهبر و مقتداست

خبرگزاری شبستان: جانشین فرماندهی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهدا برای همه ما حامل پیام بودند، گفت: تنها نگذاشتن رهبر، امام و مقتدا، پیام اصلی شهداست.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، سردار علیرضا تنگسیری در یادواره شهدای طلائیه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، از شهدا به عنوان مظهر بزرگی و اقتدار ملت ایران  یاد کرد و عنوان کرد: اگر امروز دشمن از نام جمهوری اسلام وحشت دارد و لرزه بر اندامش می افتد، نه بخاطر سلاح و مهمات ماست، بلکه این رعب را خداوند به واسطه شهدا و رزمندگان اسلام ناب محمدی در دل آنها افکنده است.

 

وی با اشاره به اینکه برخی دل بستن به دشمن را موجب سربلندی می دانند، افزود: وظیفه همه در این روزهایی که می خواهند ما از مسیر عزت خارج کنند، اطاعت از رهبری است.

 

سردار تنگسیری با یادآوری اینکه دشمنی های استکبار با اسلام ناب همیشه وجود دارد، اظهار داشت: در موضوع برجام نیز باید تا جایی که رهبری اجازه می دهند باید پیش برویم نه اینکه در برابر دشمن دست به سینه شویم.

 

وی با بیان اینکه امروز 2 خاکریزی دشمن و خودی وجود دارد، تاکید کرد: برای رفتن از خاکریز خودی به خاکریز دشمن که پر از مین و تله است باید از مسیری که رهبری علامتگذاری کرده اند، عبور کنیم.

 

جانشین فرمانده ندسا در ادامه با ذکر اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی هیچ گاه در جنگ سخت شکست نخورده و در آینده نیز نخواهد خورد، تصریح کرد: در جنگ نرم به خاطر غبارآلود کردن فضا و وارونه جلوه دادن واقعیت توسط دشمن، بسیاری راه را گم می کنند و تنها طریق نجات پیروی از رهبری است.

 

تنگسیری با بیان اینکه اگر از رهبری فاصله بگیریم و راه را بیراهه برویم، به خون شهدا خیانت کرده ایم، گفت: راه شهدا، مسیر عزت، اقتدار و سربلندی است و ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه شهدا بعد از رفتنشان نیز به ما کمک می کنند، افزود: حضور در مراسم بزرگداشت شهدا به معنای سلام کردن به شهداست و  قطعا شهدا جواب سلام را خواهند داد.

 

گفتنی است؛ در این مراسم که به همت کانون فرهنگی هنری دفاع مقدس و پایگاه مفاومت شهدای طلائیه و پایگاه مقاومت خواهران الزهرا(سلام الله علیها) برگزار گردید، علاوه بر اجرای سرود توسط گروه سرود کانون دفاع مقدس، مداحی و شعرخوانی، میثاق نامه شهدا نیز قرائت شد.

 

 

                     

 

کد خبر 523168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha