تبیین و معرفی فرهنگ انتظار و مهدویت در جامعه ضروری است

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان بر تبیین و معرفی فرهنگ انتظار و مهدویت در جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، آیت الله سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان، امروز ( 25 تیر ) در جلسه بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) گفت: برگزاری باشکوه ویژه برنامه های نیمه شعبان در جای جای استان ضروری است.

 

در این جلسه نماینده ولی فقیه در استان نیز با تبریک ولادت باسعادت حضرت مهدی موعود(عج) و جشن های نیمه شعبان ضرورت تبیین و معرفی فرهنگ انتظار و مهدویت در جامعه را مورد تاکید قرار داد.

 

آیت الله سلیمانی، برپایی همایش های مهدویت و عصر انتظار و برنامه های فرهنگی ویژه دانش آموزان، کارکنان و فرهنگیان با حضور اساتید و کارشناسان مجرب را یکی از راهکارهای موثر در بازگو کردن فضائل و مناقب حضرت منجی عالم بشریت و عصر انتظار دانست.

 

همچنین در این جلسه سردار سرتیپ لکزایی، دبیر بنیاد فرهنگی مهدویت با اشاره به ضرورت برپایی هر چه بهتر ویژه برنامه های نیمه شعبان، گفت: در این ایام خجسته با هماهنگی های انجام گرفته بیش از 32 برنامه در مناطق مختلف استان برگزار می شود.

 

وی برگزاری جشن های نیمه شعبان، نمایشگاه مهربانترین پدر، راهپیمایی جوان و انتظار در روز جمعه، برپایی ایستگاه های صلواتی، کنگره مهدویت، همایش جوان و انتظار و برگزاری جشن در مجتمع های مسکونی را از جمله ویژه برنامه های بنیاد فرهنگی مهدویت به مناسبت ایام نیمه شعبان و سالروز ولادت حضرت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) بیان کرد.


پایان پیام/

کد خبر 52427

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha