نماینده اصلح نباید به جریان های قدرت مدار مالی و سیاسی وابسته باشد 

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: نماینده اصلح نباید وابسته به زور و زر و جریان های قدرت مدار و قدرتمند مالی و سیاسی باشد و باید به صورت مستقل عمل کند.

حجت الاسلام محمد علی سالاری، رئیس شورای هماهنگی  تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد، با اشاره به اینکه اهمیت انتخابات امسال بر هیچ کس پوشیده نیست، گفت: اهمیت این انتخابات به اندازه ای است که دشمن تمام پرده ها را کنار زده و بی مهابا وارد صحنه شده است.

 

وی با بیان اینکه دشمن برنامه دقیق و ظریفی برای انتخابات امسال دارد، افزود: اولین و مهمترین هدف دشمن بر این است که حتی در یک حوزه و صندوق هم شده مردم پای صندوق حاضر نشوند.

 

حجت الاسلام سالاری تصریح کرد: با این وجود این امر امکان پذیر نبوده چراکه کشور، دولت و ملت و مسئولان با تمام توان تلاش دارند تا حتی در سخت ترین شرایط، این انتخابات با شکوه تمام برگزار شود.

 

وی با بیان این که هدف دشمن در بحث تخریب از دو منظر تخریب نهادهای قانونی و تخریب قانونی انتخابات است، خاطرنشان کرد: کسانی که قصد تخریب وجهه شورای نگهبان را دارند بی شک جزء انسان های خود فروخته و خوابیده بوده که در خواب خرگوشی قرار دارند.

 

وی متذکر شد: هر  ایرانی و مسلمان که عشق و علاقه به وطن و دین دارد، حتی اگر انقلاب را قبول ندارد باید در انتخابات شرکت کند چراکه حتی اگر دعوایی در این خانواده به وجود آمده، دشمن و بیگانه حق ندارد برای آن برنامه ریزی کند.

 

رئیس شورای هماهنگی  تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، حضور در انتخابات را تکلیف شرعی و وظیفه عقلی دانست که باید بر اساس وجدان، اخلاق، حس ملی گرایی و حب وطن در آن شرکت کنیم و اظهار داشت: کسی که می تواند در این انتخابات شرکت کند و حضور پیدا نکند بی شک خائن به خود، خانواده، ملت و کشور است.

 

وی، انتخابات را حقی دانست که به گردن ما است و گفت: مملکت ما در این سال ها ضربه های بسیاری خورده بنابراین اجازه نمی دهیم کسی برای ما تصمیم گیری کند.

 

حجت الاسلام سالاری مهمترین ویژگی یک نماینده را تدین و دینداری برشمرد و بیان داشت: اگر نماینده متدین باشد زمانی که در مجلس حضور پیدا کرده و یا کار به استیضاح می کشد با چک، لابی گری و وعده و وعید، امضای خود را از پای استیضاح بر نمی دارد و آبروی مردم  را نمی ریزد و دین را بازیچه خود قرار نمی دهد و قانون را رعایت می کند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی  با تاکید براین که انتخاب شونده باید شجاع باشد، متذکر شد: دراین صورت می داند که عربده دشمنان چیزی جز سراب  نیست و حرف توخالی است.

 

وی تصریح کرد: همچنین نماینده اصلح نباید وابسته به زور و زر و جریانات قدرتمدار و قدرتمند مالی و سیاسی باشد و باید به صورت مستقل عمل کند.

 

حجت الاسلام سالاری ابراز امیدواری کرد با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی، مشت محکمی به دهان استکبار زده شده و مردانگی، غیرت، دلاوری و شجاعت ایرانی که در طول تاریخ بی نظیر بوده بار دیگر به جهانیان اثبات شود.

 

وی انتخابات خبرگان رهبری را به مراتب مهمتر دانست  و از مردم خواست دقت کنند افرادی شایسته و پایبند به نظام و ولایت فقیه به مجلس خبرگان راه یابد.

 

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفندماه جاری برگزار می شود.

 

 

 

کد خبر 525883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha