مردم استان یزد آماده حضوری پرشور و خلق حماسه ای دیگر در انتخابات هستند

خبرگزاری شبستان: استاندار یزد با اشاره به حضور مردم در انتخابات های گذشته گفت: امروز مردم دارالعباده یزد آماده حضوری پرشور و خلق حماسه ای دیگر در انتخابات هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سید محمد میرمحمدی، استاندار یزد امروز (5 اسفند) در نشست مشترک ستاد انتخابات با هیئت های نظارت و بازرسی استان یزد گفت: امروز ما در آستانه یک کار بسیار بزرگ به نام انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی هستیم.

وی افزود: برنامه های آموزش و جلسات توجیهی برای دست اندرکاران انتخابات بسیار ثمر بخش است که ما نیز شاهد فضای خوب و سازنده در استان هستیم که این باعث تعامل سازنده و رعایت قانون می شود.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: قرار دادن شفافیت در کارها موجب همکاری و همراهی مردم با خود شده است و از این نظر نیز خوشبختانه هم فرمایشات مقام معظم رهبری درباره حق الناس بودن رای مردم به خوبی جا افتاده است و تمامی اعضای انتخابات در این راستا گام های اساسی برداشته اند.

میرمحمدی تصریح کرد: رویکرد دولت در شفاف سازی فراهم شده است و از نظر مکانیسم انتخابات و آمادگی های لازم برای برگزاری انتخابات و همچنین گرمی فضای انتخابات نیز فعالیت های بسیار مناسبی انجام شده است که نان از بیداری و هوشمندی مردم شریف ما دارد و جز این نیز انتظار نیست.

وی ادامه داد: ما وقتی به انتخابات مطلوب می رسیم که در فضای عمومی بحث ها روی توانمندی ها انجام شود و از شایستگی ها و نقاط قوت نامزدها بحث شود.

استاندار یزد گفت: در این راستا نیز نامزدها با درک بالای خود تخریب یکدیگر را نداشتیم که نشان از فرهنگ بالای استان و ظرفیت بالای آن ها است.

میرمحمدی ادامه داد: مردم ما تجارب متعددی را در رابطه با انتخابات دارند و بارها این شور و حرارت را نشان داده اند.

وی گفت: مردم شفافیت های خوبی احساس می کنند و نامزدها نیز با توانایی احساس توانایی برای خدمت به مردم دارند که امیدواریم در زمان باقی مانده نیز با متانت و بزرگواری انتخاباتی پرشور داشته باشیم.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: خوشبختانه با رشد و بلوغی که در هر دوره بیشتر مشاهده می شود مردم شناخت لازم را از تفکر و آرمان ها و ایده های حزب های سیاسی دارند و نوع نگاه گروه ها و حزب های مختلف را می شناسند و این انتخاب شایسته را خواهند داشت و با حضور پرشور خود برتری ما را در جهان نشان خواهند داد.

میرمحمدی تصریح کرد: طبیعی است که بر اساس تعداد واجدین شرایط برگ تعرفه در اختیار مراکز و شعب قرار گرفته است که خوشبختانه جای هیچ نگرانی برای آن وجود ندارد و لحظه به لحظه امکان ارتباط رسانی وجود دارد.

وی افزود: صندوق های رای ما کانون های تجلی اراده مردم است و ویژگی دارلعبادگی نیز سلامت و درستی و همدلی و همراهی است بنابراین خوشبختانه ما در استان شاهد همراهی هستیم.

استاندار یزد گفت: امروز مردم دارالعباده یزد آماده حضوری پرشور و خلق حماسه ای دیگر در انتخابات هستند.

کد خبر 525965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha