انصراف دومین كانديداي مجلس  درحوزه انتخابيه شهرستانهاي سمنان مهديشهر و سرخه

خبرگزاری شبستان: فرماندار سمنان و رئيس هيات اجرايي مركز حوزه انتخابيه شهرستان هاي سمنان، مهديشهر و سرخه از انصراف يك نفر دیگر از كانديداهاي مجلس در حوزه انتخابيه شهرستانهاي سمنان مهديشهر و سرخه خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛ سید عباس دانایی امروز (5اسفند) با اعلام این مطلب اظهار كرد: حسین رضاپور امروز انصراف خود را از ادامه رقابت در انتخابات مجلس شوراي اسلامي به هيات اجرايي در ستاد انتخابات فرمانداري سمنان طي نامه اي كتبا  اعلام کرد.

 

وي بيان كرد: تعداد 15 نامزد براي دهمين دور انتخابات مجلس شوراي اسلامي درحوزه  انتخابيه شهرستانهاي سمنان مهديشهر و سرخه تاييد صلاحيت شده بودند كه با انصراف نادر مالكي در چند روز گذشته و حسین رضا پور در روز جاری  13 نفر در عرصه رقابت انتخاباتي براي كسب كرسي مجلس حضوري فعال تا پايان زمان تبليغات انتخابات خواهند داشت.

 

رئيس هيات اجرايي مركز حوزه انتخابيه شهرستان هاي سمنان، مهديشهر و سرخه با بيان اينكه تمامي امكانات براي حضور حداكثري مردم در روز انتخبات هفتم اسفند در حوزه انتخابيه پيش بيني شده، ادامه داد: آخرین مراحل آموزش 14 گانه مجریان انتخابات امروز و فردا نهایی شده و برای همه دست اندرکاران گواهی آموزش با آزمون کتبی صادر خواهد شد.

 

دانایی با بیان اینکه با احتساب تمام افراد مجری ،ناظر، نیروهای امنیتی و انتظامی، راننده در شهرستان سمنان سه هزار و 400 نفر در برگزاری انتخابات امسال مشارکت دارند افزود: با احتساب حدود 497 هزار واجد شرایط رای دادن در استان، حدود 35درصد رای دهندگان استان، در حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه قرار دارند.

 

وی تعداد رای دهندگان حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه بیش از 173 هزار نفراعلام کردواضافه کرد: با احتساب تمام افراد مجری ،ناظر، نیروهای امنیتی و انتظامی، راننده در شهرستان سمنان سه هزار و 400 نفر در برگزاری انتخابات امسال مشارکت دارند.

 

فرماندار سمنان با اشاره به اهمیت و جایگاه انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: حضور پرشور در انتخابات به عنوان یکی از ارکان مشارکت سیاسی در نظام مردم سالاری دینی کشور، از جایگاه ویژه ای برخوردار است و ملت بزرگ ایران حضور حداکثری در انتخابات را وظیفه ای دینی، ملی و انقلابی و لبیک به ندای رهبر فرزانة انقلاب اسلامی و تحقق شعار همدلی و همزبانی می داند.

 

 

کد خبر 525888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha