انتخاب درست  راه نفوذ غرب را می‌بندد

خبرگزاری شبستان: یک استاد دانشگاه با بیان اینکه شرکت مردم در انتخابات به دشمن نشان دهد ترفندهای شوم آنان فایده ندارد، گفت: انتخاب درست راه نفوذ غرب را می‌بندد.

دکتر هاجر تحریری نیک صفت، استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، با اشاره به مطالبات مردم از نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مردم انتظار دارند کسانی به مجلس بروند که در فکر آنها باشند، نیازهای آنها را بشناسند و برای رفع نیازهای آنان اولویت قائل باشند.

 

وی افزود: یکی از اولویت‌های اصلی مردم مسائل معیشتی است که مردم بتوانند با آسودگی خاطر زندگی کنند.

 

این استاد دانشگاه با بیان اینکه مردم ما بسیار خوبند و شایستگی خدمت را دارند، گفت: نمایندگان مردم باید بدانند غیر از مسائل اقتصادی، مسائل فرهنگی جامعه ما هم یک نگاه و توجه ویژه طلب می‌کند.

 

وی یادآور شد: از مطالبات مردم از نمایندگان مجلس این است که از مسائل فرهنگی غافل نباشند و رنگ و بوی مسائل را بیش از آنکه سیاسی کنند به مسائل اقتصادی و فرهنگی توجه ویژه داشته باشند.

 

تحریری نیک صفت خاطرنشان کرد: در برهه حساسی هستیم و با توجه به اینکه توانستیم پیروزهای مختلفی به دست آوریم و رو به پیشرفت حرکت کنیم و ترفندهایی برای رکود و عقب گرد ما از سوی دشمنان ایجاد شده است.

 

وی اعلام کرد: به علت اینکه روند کشور رو به رشد است به همان میزان بیشتر در معرض نقشه‌های شوم دشمنان هستیم.

 

این استاد دانشگاه با بیان اینکه دشمن از جایی به کشور ما ضربه می زند که در آن بخش ضعیف و یا غافل هستیم، گفت: یک نماینده باید دید همه جانبه سیاسی داشته باشد تا بتواند از توطئه دشمنان جلوگیری کند.

 

وی با اشاره به هشدار مقام مقام معظم رهبری در خصوص خطر نفوذ دشمن در کشور، گفت: حضور سرشار از همدلی مردم مانع از نفوذ می‌شود.

 

تحریری نیک صفت ادامه داد: تحلیلگران بی اطلاع از اوضاع جهان به غلط گمان می‌کنند ما در شرایط شعب ابی طالب هستیم در حالی که ما در شرایط بدر و خیبر هستیم.

 

وی تاکید کرد: زمانی ما نفوذ و نفوذی را خواهیم شناخت که بصیرت خود را افزایش بدهیم و البته هیچ یک از ما نباید فکر کنیم از نفوذ مصون هستیم.

 

این نماینده سابق مردم رشت اظهار داشت: یکی از عرصه‌هایی که می‌تواند به دشمن نشان دهد ترفندهای شوم  آنان فایده ندارد شرکت در انتخابات است.

 

تحریری نیک صفت با بیان اینکه در انتخابات گذشته تلاش دشمن بر عدم مشارکت مردم معطوف بود، گفت: در انتخابات جاری دشمن نقشه خود را تغییر داد و مردم را تشویق می‌کرد کسانی را انتخاب کنند که خودشان دیکته می‌کنند.

 

این استاد دانشگاه تصریح کرد: الگو دادن برای مردمی است که غلفت داشته باشند و وقتی مردم می آیند و انتخاب درست می کنند راه هرگونه نفوذ غرب را می‌بندند.

کد خبر 526772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha