مراسم گرامیداشت ۱۸ اسفند در طبس برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: گردهمایی ۶۵ مدیر کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان های طبس و بشرویه به مناسبت گرامیداشت سالروز تاسیس ستادعالی کانونهای فرهنگی هنری مساجد در شهرستان طبس برگزار می شود.

مسئول نمایندگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی منطقه ویژه طبس به خبرنگار شبستان گفت: این گردهمایی همزمان با 18 اسفند و در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار می شود.

 

حجت الاسلام مهدی آئین پرست افزود: ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور بر اساس مصوبه ٣٠٢ شورای عالی انقلاب فرهنگی در ١٨ اسفند ١٣٧١ تاسیس شده است.

 

وی افزود: با توجه به ثبت این روز در تقویم کشور و گرامیداشت ١٨ اسفند، گردهمایی فعالان کانون های فرهنگی و هنری مساجد طبس و بشرویه با حضور امام جمعه، معاون استاندار و فرماندار شهرستان و مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام آیین پرست با اشاره به اینکه ۵۴ کانون فرهنگی هنری در شهرستان طبس وجود دارد، گفت: از این تعداد ۳۱ کانون روستایی و ۲۳ کانون شهری است.

 

وی یادآور شد: گردهمایی مدیران کانونهای فرهنگی هنری شهرستان طبس و بشرویه ساعت ٩ صبح سه شنبه ١٨ اسفند در محل سالن اجتماعات نهاد امامت جمعه طبس برگزار می شود.

کد خبر 528299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha