بانک لوح فشرده کانون هدایت دستگرد افتتاح شد

خبرگزاری شبستان: مدیر کانون فرهنگی هنری هدایت دستگرد از راه اندازی بانک لوح فشرده این کانون در موضوعات مختلف مذهبی، بصیرتی، درسی، نرم افزاری و ... همزمان با ۱۸ اسفندخبر داد.

مهدی دستی گردی به خبرنگار شبستان گفت: بانک لوح فشرده این کانون در موضوعات مختلف مذهبی، بصیرتی، درسی، نرم افزاری و . . . با ۵۰۰ حلقه سی دی و نرم افزار در روستای دستگرد همزمان با گرامیداشت بیست و سومین سالگردتاسیس کانونهای مساجد کشور کار خود را آغاز کرد.

 

وی افزود: بانک لوح فشرده در روزهای زوج ساعت 16 الی 18 در محل کانون فرهنگی هنری هدایت واقع در خیابان بنیاد مسکن آماده خدمت رسانی به مردم خواهد بود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری هدایت دستگرد هدف از راه اندازی بانک لوح فشرده را امانت دادن لوح های فشرده مفید و موثر به اعضا و در نتیجه استفاده بهینه از وقت به ویژه در مورد خواهران، افزایش آگاهی های مذهبی و رواج فرهنگ تفکر در زندگی از طریق گوش دادن ذکر کرد.

 

وی اضافه کرد: دسترسی به بزرگان و شرکت در جلسات درس و بحث آنها برای همه مقدور نیست ولی گوش دادن به مباحث در کنار انجام کارهای روزانه برای همه علاقه مندان میسر است.

 

دستی گردی همچنین از اهدای اقلامی مانند کمد چوبی، کمدفلزی، مبل، کتاب و لوح فشرده به کانون خبر داد و گفت: مردم وقتی تاثیر کارهای فرهنگی را مشاهده کنند از کمک به این مراکز دریغ نخواهند کرد.

 

مدیرکانون هدایت از برگزاری اردوی زیارتی- تفریحی اعضای حلقه های چهره به چهره این کانون در ششم اسفندماه خبر داد و گفت: برگزاری اردوی خانوادگی اعضای این کانون از اولویت های این کانون در سال 95 است.

 

 

 

 

کد خبر 530124

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha