توزیع بیش از ۱۰۰ میلیون ریال تجهیزات بین کانون های مساجد طبس

خبرگزاری شبستان: مسئول منطقه ویژه دبیرخانه کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد در شهرستان طبس گفت: به مناسبت سالروز تاسیس ستاد عالی مساجد، تجهیزات اداری به مبلغ ١٠٨ میلیون ریال به کانون‌ های مساجد طبس اهدا می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد طبس، حجت ‌الاسلام مهدی آئین پرست گفت: ستاد عالی کانون های فرهنگی مساجد کشور ١٨ اسفند سال ١٣٧١ با مصوبه ٣٠٢ شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.

 

آئین پرست اظهار داشت: به همین مناسبت همچون سنوات گذشته، ١٨ اسفندماه نیز مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس ستاد عالی، با حضور مدیران کانون های فرهنگی وهنری شهرستان های بشرویه و طبس در این شهرستان برگزار می شود.

 

وی به تهیه و توزیع تجهیزات بین کانون‌ های فرهنگی و هنری شهرستان به مناسبت سالروز تاسیس این ستاد اشاره و عنوان کرد: با توجه به برنامه‌ ریزی‌ های صورت گرفته از محل اعتبارات ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری کشور، مبلغ ٥٨ میلیون ریال اقلام خریداری و به کانون‌ های فرهنگی مساجد اهداء خواهد شد.

 

مسئول نمایندگی دبیرخانه کانون ‌های فرهنگی و هنری مساجد طبس ضمن تشکر از فعالیت های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی در این زمینه، افزود: اقلام اهدایی بین کانون ‌های فرهنگی و هنری مساجد جدیدالتاسیس توزیع می شود.

 

آئین پرست اقلام اهدایی را شامل میز اداری، صندلی و صندلی ارباب رجوع عنوان کرد و خاطرنشان کرد: پیش از این تجهیزاتی مانند قفسه کتاب، میز و صندلی مطالعه به ارزش ٥٠ میلیون ریال به کانون های فرهنگی و هنری مساجد طبس اهدا شد که در مجموع ١٠٨میلیون ریال برای تجهیزات کانون های مساجد هزینه شده است.

کد خبر 529203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha