۷۰ حلقه طرح چهره به چهره در خراسان جنوبی تشکیل می شود

خبرگزاری شبستان: مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت حجت (عج) بیرجند گفت: تاکنون ۷۰ حلقه طرح تربیتی چهره به چهره در سطح استان تشکیل شده است.

مهدی چاپاری در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری حضرت حجت (عج)، سال ۸۸ در مسجد امام حسن عسکری (علیه السلام) بیرجند راه اندازی شده است.

 

وی با اشاره به اینکه تاکنون اقدامات و برنامه های مختلف فرهنگی از سوی این کانون در سطح استان برگزار شده است،‌ افزود: کانون فرهنگی هنری حضرت حجت (عج) بیرجند به عنوان کانون تخصصی چهره به چهره استان نیز مشغول ارائه خدمت به تمامی مردم استان است که در این راستا تاکنون ۷۰ حلقه طرح تربیتی چهره به چهره در سطح استان تشکیل شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت حجت (عج) بیرجند با بیان اینکه طرح تربیتی چهره به چهره حدود ۱۵سال سابقه در کشور دارد، گفت: حدود ۶۰ مربی طرح چهره به چهره در سطح استان ۹۰۰ متربی را در این طرح پوشش می دهند.

 

وی با اشاره به اینکه هر حلقه طرح چهره به چهره ۱۵ نفر را تحت پوشش می دهد، ابراز امیدواری کرد: در سال آینده این طرح با گستردگی بیشتری در سطح استان اجرا شود.

 

چاپاری گفت: در حال حاضر ۲۸۰ نفر از نوجوانان و جوانان مرتبط با مسجد امام حسن عسکری (علیه السلام) بیرجند عضو کانون حضرت حجت (عج) هستند.

 

وی با تاکید براینکه برای انجام یک کار فرهنگی موثر لزوما نیاز به داشتن تمامی امکانات روز نیست، اظهار داشت: با مدیریت صحیح می توان یک اقدام موثر فرهنگی را با کمترین امکانات انجام داد.

 

وی وجود کانونهای فرهنگی هنری را در بدنه مساجد در جذب جوانان به این اماکن امن الهی موثر دانست و افزود: مسجد تنها محل عبادت نیست و باید همچون صدر اسلام به محلی برای روشنگری و بصیرت افزایی تبدیل شود.

 

 

کد خبر 528094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha