مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بقیه الله فردوس تقدیر شد

خبرگزاری شبستان: به مناسبت ۱۸ اسفند از تعدادی از کانون های سطح شهر فردوس بازدید و از مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد ولی عصر(عج) فردوس تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فردوس، به مناسبت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور طی مراسمی با هدف اتحاد و همدلی بیشتر میثاق نامه ای بین مسجد و پایگاه بسیج با کانونهای فرهنگی هنری مساجد بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد ولی عصر شهرستان فردوس امضاء و رسما اجرایی شد.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فردوس در این مراسم هدف از این طرح را هم راستا شدن فعالیتهای فرهنگی، هنری و مذهبی مساجد دانست و گفت: فعالیتهای فرهنگی مساجد با نظارت امام جماعت مسجد و توسط بسیج و کانون فرهنگی هنری اجرا می شود.

 

کاظم ایمان طلب ضمن توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآنی افزود: حضور فعال امام جماعت در کنار مدیر کانون باعث پیشرفت بیشتر فعالیتها و ساماندهی بهتر در جهت رسیدن به اهداف آموزشی و فرهنگی مذهبی مسجد می شود .

 

شایان ذگر است در پایان میثاق نامه توسط حجت الاسلام زنگویی، محمد شبان مسئول پایگاه بسیج و ابوالفضل قنبریان مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بقیه الله مسجد امضاء و لوح تقدیر و هدیه از طرف اداره فرهنگ وارشاد اسلامی به انان اهدا و از مدیر کانون نیز با اهدا لوح تقدیر و هدیه قدردانی شد

کد خبر 530172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha