شهیدان تابع تکلیف و مطیع محض ولایت فقیه هستند

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کشور با بین اینکه مدافعان حرم با دور کردن حب دنیا از خود به سوی دفاع از جبهه اسلام رفتند، گفت: شهیدان تابع تکلیف، وظیفه و مطیع محض ولایت فقیه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، حجت الاسلام و المسلمین کدخدایی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کل کشور در نخستین یادواره شهید مدافع حرم" فرهاد خوشه بر" که عصر امروز(13 اسفند) در مسجد جامع لنگرود برگزار شد، گفت: شهیدان  درک مکان و زمان را در عمل نشان دادند و در اولین فرصت برای دفاع از حرمین شریفین خود را به خط مقدم رساندند.

 

وی با اشاره به اینکه شهیدان تابع تکلیف، وظیفه و مطیع محض ولایت فقیه هستند، افزود: مدافعان حرم امروز با دور کردن حب دنیا از خود به سوی دفاع از جبهه اسلام رفتند.

 

حجت الاسلام کدخدایی ادامه داد: ما ایمان داریم شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم  طبق وعده خداوند متعال نظاره گر اعمال ما هستند .

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کل کشور با اشاره به اینکه شهدا روزی خود را از خدا طلب میکنند، خاطرنشان کرد: شهیدان جان خود را فدا کردند تا مرزوق الهی شوند، برای بیرون رفتن از زندان دنیا مشتاقند و دیگران را نیز به فضل خداوند بشارت میدهند.

 

وی تجلیل از مقام شهدا را تجلیل از عظمت و فداکاری ملت سلحشور ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: پدر و مادر شهدا  با تربیت چنین جوانانی لرزه بر اندام دشمن انداختند.

 

گفتنی است، ، شهید " فرهاد خوشه بر" از شهدای مدافع حرم در حین انجام ماموریت و در نبرد با متجاوزان به حرمین به فیض شهادت نائل آمد.

 

شهید خوشه بر، در سال ۱۳۶۰ در یک خانواده مذهبی در خراط محله لنگرود متولد شد که به‌صورت داوطلبانه برای دفاع از حرم حضرت زینب کبری (س) به سوریه اعزام شده بود.

 

کد خبر 528594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha