رونمایی دیوان «صمصام یزدی» و نقد رمان «برج قحطی» درهشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد

خبرگزاری شبستان: دیوان «صمصام یزدی» و نقد کتاب« برج قحطی» درهشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد و جمعی از علاقه مندان حوزه کتاب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، دیوان «صمصام یزدی» و نقد کتاب« برج قحطی» شب گذشته(15 اسفند) درهشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد و جمعی از علاقه مندان حوزه کتاب برگزار شد.

دیوان صمصام یزدی با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استلان یزد چاپ و منتشرشده است که این دیوان اثرحجت الاسلام میرزا محمد علی عالمی است که به اهتمام محمد عزآبادی به زیور طبع آراسته شده است.

دیوان صمصام یزدی با تقریظ  میرجلال الدین کزازی و ویراستاری سید محمود الهام بخش چاپ و منتشر شده است.
 

همچنین در مراسمی دیگر در سالن برنامه های جنبی هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد نقد رمان «برج قحطی» با حضور نویسنده این اثر و نقادی مجید جوادیان برگزار شد.

رمان «برج قحطی» نوشته هادی حکیمیان که توسط انتشارات شهرستان ادب به چاپ رسیده است و حکیمیان به بهانه پرداختن به انقلاب اسلامی به ظلم حکام و خان‌های جائر یزد اشاره کرده است.

خواننده در «برج قحطی » با سرمایه‌داران و افراد صاحب نفوذ یزد به بهانه‌های مختلفی که نویسنده در دل متن تراشیده آشنا می‌شود و با خیانت‌هایی که در حق رعیت و یا احیانا خدماتی که انجام داده‌اند روبرو شده است.

کد خبر 529046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha