نمایشگاه کتاب یزد به صورت بین المللی برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب در یزد خبر داد و گفت: نمایشگاه کتاب یزد امسال با حضور  ۶۰نماینده از ناشرین خارجی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، به نقل از روابط عمومی اداره کل ارشاد استان یزد، علی غیاثی ندوشن، مدیر کل اداره ارشاد استان یزد در نشست کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان یزدکه امروز (14 بهمن) با حضور استاندار یزد برگزار شد با اعلام این خبر افزود: نمایشگاه کتاب یزد 10 اسفند سال جاری به مدت یک هفته برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاههای یزد در مساحتی بالغ بر هفت هزار متر مربع برپا می شود، تصریح کرد: دراین نمایشگاه تدارک 320غرفه پیش بینی شده است که نسبت به سال گذشته 55 غرفه افزایش یافته است.

وی به شرکت 500 ناشر داخلی و 60 نماینده ناشرین خارجی درنمایشگاه کتاب یزد اشاره کرد و افزود:20 ناشر یزدی در نمایشگاه کتاب یزد حضوری فعال خواهند داشت.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد امسال 50هزار عنوان  کتاب از سوی ناشران با تخفیف 40درصد ارائه می شود.

غیاثی ندوشن همچنین ادامه داد که از سوی ناشرین خارجی تدارک بیش از 13هزار و500 عنوان کتاب پیش بینی شده است.

وی گفت: برنامه جنبی متنوعی هم امسال برنامه ریزی شده است که مهمترین آنها شامل جلسات نقد کتاب، کتاب حلال مشکلات اجتماعی با محوریت کودکان کار، شاهنامه خوانی، کارگاهههای آموزشی است.

 

کد خبر 520530

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha