فراخوان اولین دوره کتاب سال یزد منتشر شد

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزدگفت: فراخوان اولین دوره کتاب سال یزد منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، علی غیاثی ندوشن، مدیر کل اداره ارشاد یزد گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در نظر دارد اولین دوره کتاب سال یزد را دراسفند ماه سالجاری برگزار کند.

وی با اشاره به تشکیل دبیرخانه اولین دوره کتاب سال یزد،افزود: دبیرخانه این جشنواره از نویسندگان و ناشران دعوت می کند تا کتابهای خود را که درآن به موضوع یزد پرداخته شده است به دبیرخانه ارسال کنند.

وی هدف از برگزاری اولین دوره کتاب سال یزد را حمایت و تشویق مولفان، مترجمان و ناشران و همچنین اهتمام به موضوعات بومی و منطقه ای استان یزد عنوان کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در خصوص شرایط شرکت در این جشنواره گفت: تاریخ اولین چاپ کتاب باید سال 1390یا پس از آن باشد.

وی ادامه داد: تنها آثاری در این دوره داوری و ارزیابی قرار می گیرند که با موضوع استان یزد به چاپ رسیده باشد.

غیاثی ندوشن در عین حال تاکید کرد: برای اولین سال، دوره چهارساله 94 تا 90 منظور شده است و برای سالهای آتی این جشنواره سالیانه خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در ادامه مهلت ارسال آثار را 10 اسفند ماه سالجاری ذکر کرد و گفت:به برگزیدگان این دوره جوایزارزنده ای اهدا می شود.

وی تصریح کرد: آثار برگزیده درجلسات نقد کتاب معرفی و درگنجینه آثارمکتوب استان به نمایش گذاشته می شود.

کد خبر 518897

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha