چاپ کتاب مجموعه آثار برگزیده اشعار اولین جشنواره نماز و نیایش استان یزد

خبرگزاری شبستان:کتاب مجموعه آثار برگزیده اشعار اولین جشنواره نماز و نیایش استان یزد به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد چاپ و منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، کتاب مجموعه آثار برگزیده اشعار اولین جشنواره نماز و نیایش استان یزد با نام«به افق عشق»به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد چاپ و منتشر شد.

این کتاب که در تیراژ یک هزار و ۵۰۰ نسخه چاپ و منتشر شده به کوشش عالیه محرابی از شعرای برجسته استان یزد تهیه و تدوین شده است.

براساس این گزارش، نخستین جشنواره شعر نماز و نیایش با عنوان «به افق عشق» همزمان با هفته وحدت در یزد برگزارشد که این جشنواره در مقاطع سنی زیر ۱۸ سال، ۱۸ تا ۴۰ سال و بالای ۴۰ سال و در بخش های رباعی (حداقل ۱۰ رباعی)، شعر کودک و نوجوان و بخش ویژه؛ نماز و سومین شهید محراب و نماز و جانباختگان فاجعه منا برگزار شد.

لازم به ذکر است، نماز معراج عاشقانه انسان، نماز پیام عاشورا، نماز جمعه تجلی حضور، نماز جماعت ترنم وحدت، نماز در سنگر هشت سال دفاع مقدس، نماز و آثار تربیتی آن، جلوه نماز های ظهر عاشورا، عید فطر و عید قربان و یاوران نماز از موضوعات این جشنواره بود.

کد خبر 524040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha