لزوم افزایش اطلاع رسانی از رسانه ملی درخصوص قانون هدفمندی یارانه ها

استاندار اردبیل گفت: گروه های سیاسی معاضد برای تخریب و یا متوقف سازی قانون هدفمند سازی یارانه ها تلاش فراوانی انجام می دادند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان اردبیل، سید حسین صابری، استاندار اردبیل، پیش از ظهر امروز(23 آذر) در جلسه ای با مدیران کل استان، گفت:  هرگونه شیطنت معاندان در این خصوص از قبیل تخلیه تلفنی، شایعه پراکنی، موج سواری در زمان اجرای قانون و تکاپو آن دور از ذهن نیست.

 

وی اضافه کرد: این گونه اقدامات هشداری برای دستگاه های اجرایی است تا با رصد قیمت ها، تبیین جزییات و اهداف قانونی و اقدامات پیشگیرانه انجام یافته برای جلوگیری از سوء استفاده ها آرامش فکری مردم را حفظ کنند.

 

صابری تصریح کرد: به ضرورت اصلاح الگوی مصرف در کشور باید بیش از پیش در برنامه های صدا و سیما پرداخته شود تا این مهم در جامعه به عنوان آموزه ای دینی نهادینه شود.

 

وی ادامه داد: با همکاری مردم یارانه های نقدی موجود در حساب آنان نیز باید به صورت صحیح و مدیریت شده هزینه شود تا از ایجاد تورم و وارد آمدن شوک به توازن بازاری جلوگیری شود.

 

صابری با تاکید بر این نکته که دستگاه ها در ارایه آمار به مردم با آنان صادق باشند تصریح کرد: احترام به افکار عمومی خود به رفع پاره ای از مشکلات کمک می کند.

 

وی، افزایش اطلاع رسانی از رسانه ملی در خصوص قانون هدفمند ی یارانه ها را برای اجرای صحیح آن لازم دانست و خاطرنشان کرد: اقدامات کارشناسی نظیر تزریق کالا به بازار برای رفع نیازهای مردم،حضور موثر تر سازمان بازرگانی در کنترل قیمت ها با برگزاری مانورهای کنترلی و نظایر آن با جدیت مد نظر است.

 

پایان پیام/

کد خبر 5309

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha