گردهمایی فاطمیون در جوار شهدای گمنام امیر چخماق یزد برگزار شد

خبرگزاری شبستان: گردهمایی فاطمیون به مناسبت شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) در جوار شهدای گمنام امیر چخماق یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، تجمع هیات های عزاداری و مردم دارالعباده یزد با عنوان« فاطمیون» به مناسبت شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) امروز(23 اسفند) در جوار شهدای گمنام امیر چخماق یزد برگزار شد.

عزاداری حضرت زهرا(س)، سخنرانی، سینه زنی از جمله برنامه های این مراسم بود.

اکبر فتوحی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در این مراسم با اشاره به هنجار شکنی های اخیر در روزهای گذشته در استان یزد گفت: افرادی که پس از شهادت پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) و حضرت زهرا(س) امامت را کنار گذاشته وخلافت را دنبال کردند باعث ایجاد انحراف در جامعه شدند و پس از آن نیز با سلطنت راه خود را ادامه دادند.

وی افزود: امروز نیز عده ای در کشور تلاش دارند تا سلطنت را بوجود آورند و زمانی که کشورهای جهان از شما درست می گیرند متاسفانه عده ای انحراف را در کشور بوجود آورده اند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد: آمریکا و ایادی آنا در کشور بدانند که این ملت عظیم اسلامی اجازه نمی دهند که خللی در این انقلاب بوجود آید و تنها از یک نفر و آن هم از ولایت فقیه دستور می گیرند.

فتوحی در پایان گفت: استان یزد، شهر شهر شهدا و درالعلم است و به هیچ وجه اجازه نمی دهیم افرادی با عنوان حزب برای خود جا پا باز کنند.

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم نماز جماعت به امامت آیت الله ناصری امام جمعه یزد برگزار شد.

کد خبر 531028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha