پیکر شهید داود مرادخانی «شهید مدافع حرم» در بهشت زهرای زنجان آرام گرفت

خبرگزاری شبستان:امروز زنجان یکپارچه عزا بود و مردم همیشه در صحنه برای تشیع پیکر شهدای مدافع حرم، شهید داود مرادخانی و شهید رحمان بهرامی آمدند و در غم از دست دادن این بزرگواران اشک ماتم ریختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، مراسم تشییع پیکر شهدای مدافع حرم ،شهید رحمان بهرامی از اهالی شهرستان خرم دره و شهید داود مرادخانی از زنجان صبح امروز از مقابل مسجد جامع زنجان برگزار شد.

 

مراسم تشییع با حضور مردم شهید پرور زنجان،مسئولان نظامی و انتظامی، خانواده های شهدا، سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان،مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و جمعی از مسئولان استان زنجان برگزار شد.

 

آیت الله خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان و امام جمعه زنجان، بر پیکر مطهر این دو شهید مدافع حرم نماز اقامه کرد.

 

در این مراسم حجت الاسلام محبی سخنرانی کرد و مرثیه سرایی کلامی، شاعر اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و یوسف شبیری مداح ارزشمند زنجان زینت بخش این مراسم بود.

 

شهیدان رحمان بهرامی و  داود مرادخانی هفته گذشته در حین عملیات مستشاری در سوریه به شهادت رسیدند.

 

شهید داود مرادخانی در میان همسنگران دوران دفاع مقدس خود در مزار شهدای پایین زنجان آرام گرفت و پیکر مطهر شهید رحمان بهرامی نیز به شهرستان خرم دره برای تشییع و تدفین انتقال داده شود.

 

گفتنی است، شهید داود مرادخانی فرمانده گردان تخریب تیپ 36 انصارالمهدی(عج) سپاه استان زنجان و شهید رحمان بهرامی نیز از بازنشستگان سپاه شهرستان خرمدره بود که سالها در کردستان برای انجام وظیفه دینی خود خدمت صادقانه انجام داد.

 

همچنین مراسم شام غریبان این شهیدان امروز بعد از نماز مغرب و عشا در امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان برگزار می شود.

 

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم استان زنجان نیز فردا روز پنج شنبه از ساعت 14.30 تا 16.30 در امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان برگزار می شود.

 

 

کد خبر 531686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha