نخستین جشنواره عکس نوروزی ایلام گردی برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مسئول روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام از برگزاری نخستین جشنواره عکس نوروزی ایلام گردی در دو بخش آماتور و حرفه ای با هدف معرفی جاذبه های گردشگری، تاریخی و طبیعی استان ایلام خبر داد.

وحید درخشنده، ظهر امروز (۲۶ اسفند) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: موضوعات این جشنواره آئین های نوروزی، جاذبه های تاریخی و طبیعی، آداب و رسوم و صنایع دستی است.

 

وی، افزود: علاقمندان برای ارسال آثار خود از ۲۸ اسفندماه ۹۴ تا ۲۰ فروردین ۹۵ مهلت دارند.

 

درخشنده، زمان اعلام برگزیدگان را اردیبهشت ماه ۹۵ عنوان کرد و یادآور شد: علاقمندان می توانند آثار خود را به پست الکترونیکی setadsafar.ilam@yahoo.com یا دبیرخانه جشنواره به آدرس اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام حوزه روابط عمومی ارسال کنند.

 

وی، اظهار کرد: همچنین علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۰۹۱۸۱۴۱۰۱۲۲ و ۰۸۴۳۳۳۳۵۴۴۰ تماس بگیرند. استان ایلام با برخورداری از یک هزار و ۵۰۰ اثر تاریخی و طبیعی از مناطق کمتر شناخته شده گردشگری کشور است.

 

مسئول روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام، خاطرنشان کرد: در هر دو بخش آماتور و حرفه ای به نفرات اول تا پنجم جوایزی اهدا می شود.

 

 

کد خبر 531739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha