استان اردبیل با ۱۳ هزار تخت آماده استقبال از مسافران نوروزی است

خبرگزاری شبستان: مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: ۲۱۷ واحد اقامتی رسمی با ۱۳ هزار تخت آماده استقبال و پذریش مسافران وارد شده به استان اردبیل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، کریم حاجی زاده، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل امروز (۲۶ اسفند) در آخرین جلسه شورای اداری سال 94 در سالن شهید رجایی استانداری گفت: 217 واحد اقامتی رسمی با 13 هزار تخت آماده استقبال و پذریش مسافران وارد شده به استان اردبیل است.

 

وی با بیان اینکه ستاد خدمات سفر استان از 25 اسفند ماه سال جاری فعالیت خود را آغاز کرده است، افزود: 22 دستگاه اجرایی عضو این ستاد هستند که هر دستگاه وظایف مربوط به خود را در قالب یک ستاد انجام می دهد.

 

حاجی زاده با اشاره به رتبه سوم استان اردبیل از لحاظ واحد های اقامتی رسمی در کشور، ادامه داد: 190 خانه مسافر جدید نیز در سال جاری به این واحد ها اضافه شده است که امیدواریم بهترین خدمات در قالب ستاد خدمات به مسافران وارد شده به استان ارائه شود.

 

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، اضافه کرد: علاوه بر این مهم استان اردبیل رتبه ششم را از لحاظ تعداد تخت های موجود برای پذیرش مسافران دارد.

 

این مقام مسئول با اشاره به ارزیابی وزارت کشور در سال 93 و کسب رتبه هفتم استان اردبیل در این ارزیابی، خاطر نشان کرد: در این ارزیابی بخش خصوصی استان در شاخص های اعلام شده عملکرد ضعیفی داشت که امیدواریم برای سال آتی این نقایص برطرف شود.

 

حاجی زاده در پایان سخنان خود ظرفیت های گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل را یادآور شد و اظهار داشت: باید در معرفی جاذبه های گردشگری و ظرفیت های بسیار استان در این حوزه تمام توان خود را به کار گرفته و کوتاهی نکنیم.

کد خبر 531754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha