دستگاه های اجرایی در خصوص سهمیه استخدام ایثارگران بی توجهی نکنند

خبرگزاری شبستان: معاونت توسعه منابع انسانی استانداری اردبیل از بی توجهی برخی دستگاه های اجرایی به معرفی نامه های بنیاد شهید در خصوص سهمیه استخدام ایثارگران در دستگاه های اجرایی اظهار گلایه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، اقبال عباسی، معاونت توسعه منابع انسانی استانداری اردبیل امروز (26 اسفند) در آخرین جلسه شورای اداری گفت: دستگاه های اجرایی در خصوص سهمیه استخدام ایثارگران توجه کافی و در خور شایسته داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه 25 درصد چارت دستگاه های اجرایی باید به سهمیه استخدام ایثارگران اختصاص داده شود، افزود: برخی از مسئول های واحد ایثارگران مستقر در دستگاه های اجرایی از امکانات و تجهیزات تحویل داده شده به آنها اظهار گلایه کرده اند که جا دارد دستگاه های اجرایی در این خصوص اهتمام بیشتری داشته باشند.

 

عباسی سهمیه 10 درصدی ایثارگران در جذب اعضای هیات های علمی دانشگاه های استان را یادآور شد و بیان داشت: تمام دستگاه های اجرایی موظف هستند تا آیین نامه های ابلاغ شده به آنها در خصوص سهمیه استخدام ایثارگران را جدی و مهم تلقی کرده و آن را اجرا کنند.

 

معاونت توسعه منابع انسانی استانداری اردبیل رشادت ها و ایثارگری های جانبازان و شهدا را الگویی برای همه عنوان کرد و اظهار داشت: عزت و امنیت امروز ایران اسلامی را مدیون ایثارگری های رزمندگان هستیم و شایسته نیست نسبت به این عزیزان بی توجهی انجام گیرد.

کد خبر 531768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha