افتتاح 237 واحد مسکونی مددجویان و توانخواهان بهزیستی یزد

استاندار یزد با بیان اینکه هر کس در دایره ایمان به خداوند متعال قرار دارد فقیر باشد یا غنی، ارباب باشد یا رعیت عزیز و مورد احترام است، گفت: 237 واحد مسکونی مددجویان و توانخواهان بهزیستی یزد افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان یزد، محمد رضا فلاح زاده، استاندار یزد در مراسم افتتاحیه و واگذاری منازل مسکونی 64 واحدی شاهدیه و زارچ، ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته بهزیستی با اشاره به مشارکت خیران مسکن ساز در احداث مسکن مددجویان و توانخواهان سراسر استان، اظهارداشت: خیران مسکن ساز از سال 1385 تا کنون بیش از 140 میلیارد ریال اعتبار در خصوص ساخت مسکن توانخواهان و مددجویان استان هزینه کرده اند که این اقدام ارزشمند و قابل تقدیر است.
 

وی افزود: خداوند متعال فرموده است هرچه در راه من و برای من انفاق کنید در دنیا و آخرت اجر و پاداش آن را به شما خواهم داد که قطعا این کار خداپسندانه خیران مسکن ساز استان، مورد توجه خداوند قرار خواهد گرفت.
 

استاندار یزد انفاق و بخشش را از آداب اسلام و سنت های اهل بیت(ع) برشمرد و تصریح کرد: کسی که از نظر وضعیت مالی فقیر باشد در جامعه عزیز و عزتمند است چون خداوند متعال عزت را برای خود، پیامبر خود و مومنان دانسته است.

 

وی ادامه داد: هر کس که در دایره ایمان به خداوند متعال قرار دارد فقیر باشد یا غنی، ارباب باشد یا رعیت عزیز و مورد احترام است.

 

فلاح زاده با اشاره به افتتاح 237 واحد مسکونی مددجویان و توانخواهان در سراسر استان، گفت: امروز به صورت همزمان 2267 خانوار از مومنان صاحب مسکن شده اند که این یکی از شیرین ترین لحظات زندگی مسئولان و دست اندرکاران این کار خیر است و ان شاءالله روزی فرارسد که به برکت انقلاب اسلامی ایران تمامی جوانان این مرز و بوم صاحب مسکن شده و زندگی با عزت و شرافتمندانه ای را تشکیل دهند.
 

وی افزود: دین مبین اسلام بر فرانضی چون تشکیل خانواده، تهیه مسکن و گرم نگهداشتن کانون خانواده تاکید کرده است.

 

فلاح زاده تصریح کرد: عشق به خداوند متعال، ائمه اطهار(ع)، اجرای دستورات آنها، عشق به فرزندان و عشق فرزندان به پدر و مادر موجب گرمی کانون خانواده می شود.
 

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، وی اولین معلم زندگی انسان را پدر و مادر عنوان کرد و افزود: بهترین روش آموزش به فرزندان توسط والدین رفتار عملی و توجه دادن آن ها به دستورات اسلام است.

در چهارمین روز هفته بهزیستی با حضور استاندار یزد و جمعی از مسئولان استان 2267 واحد مسکونی مددجویان و توانخواهان بهزیستی در کل کشور که سهم استان یزد از آن 237 واحد است به صورت همزمان افتتاح و کلید این واحد های مسکونی به صاحبانشان تحویل داده شد.

 

پایان پیام/

کد خبر 53255

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha