مهلت ثبت نام اعتكاف حرم مطهر رضوي تا ۱۳ فروردين

خبرگزاری شبستان: ثبت نام متقاضيان شركت در اعتكاف ايام البيض ماه مبارك رجب در مسجد جامع گوهرشاد حرم مطهر رضوي آغاز و تا ۱۳ فروردین ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پايگاه اطلاع رساني حج، مهندس سيد خليل منبتي با اشاره به اينكه ثبت نام متقاضيان تا 13 فروردين ماه ادامه دارد، گفت: ثبت نام به صورت اينترنتي و از طريق پورتال جامع آستان قدس رضوي به نشاني aqr.ir و نيز سامانه پيامكي به سرشماره 30000008 انجام مي شود.

وي افزود: با توجه به پيش بيني كثرت متقاضيان، پذيرفته شدگان از طريق قرعه كشي مشخّص و اسامي آنان در تاريخ 1395/01/17 از طريق همين سايت و ارسال پيام كوتاه اعلام خواهد شد.

معاون اماكن متبركه و امور زائرين آستان قدس رضوي هم چنين با اشاره به عمليات ساختماني تحكيم و مقاوم سازي و همچنين ظرفيت بسيار محدود وغيرقابل تفكيك مسجد جامع گوهرشاد، اعلام كرد: در سال جاري ثبت نام و پذيرش در اعتكاف تنها براي آقايان مقدور است.

منبتي گفت: متقاضياني كه در سنوات قبل پذيرفته شده و به هر دليل در مراسم شركت نكرده اند، در سال جاري امكان ثبت نام مجدد را نخواهند داشت.

وي گفت: مراسم اعتكاف ايام البيض ماه مبارك رجب بين روزهاي 13 تا 15 رجب مصادف با دوم تا چهارم ارديبهشت ماه در مسجد جامع گوهرشاد حرم مطهر رضوي برگزارخواهد شد.

کد خبر 532839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha