امدادگران با روحیه بسیجی به مددجویان خدمت کنند

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: امدادگران باید با روحیه بسیجی در راه یاری رساندن به هم نوعان خود بهترین خدمات را ارائه داده و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (رحمه الله تعالی علیه) کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز (۱۷ فروردین) در نشست شورای پایگاه شهید خیراندیش کمیته امداد این استان ضمن تقدیر از مجموعه بسیج این نهاد، گفت: نوع مسئولیت هایی که در این تشکل وجود دارد می تواند بیشترین تأثیرگذاری را داشته باشد.

 

وی اظهار داشت: اگر ما نگاه دقیقی به فعالیت های کمیته امداد داشته باشیم می بینیم که در سوابق، تفکر و روحیه بسیجی وجود داشته و با وجود محدودیت های زیاد و امکانات کم همین تفکر و عقیده باعث پیشرفت کارها و خدمات شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (رحمه الله تعالی علیه) کهگیلویه و بویراحمد افزود: این روحیه بسیجی و جهادی بر پایه اعتقادی و قلبی استوار بوده و توفیقات کمیته امداد مرهون و مدیون روحیه بسیجی و جهادی است.  

 

وی با اشاره به اینکه روحیه بسیجی و جهادی، عشق و تعلق به آرمان های انقلاب و اسلام در کمیته امداد تجلی گسترده ای دارد، یادآور شد: بین هر دو تفکر بسیجی و امدادی مشابهت های زیادی وجود دارد و وقتی درهم آمیختگی ایجاد می شود توفیقات بسیاری را می تواند برای این نهاد مقدس رقم بزند.

 

محبی عنوان کرد: همه ما امدادگران باید بتوانیم الگو بودن خود را حفظ و تثبیت کنیم و با روحیه و تفکر بسیجی با توجه به محدودیت نیرویی و اعتباری می توان کارهای بزرگی را انجام داد.

 

این مسئول ادامه داد: بهتر آن است که در تمامی طول سال این جلسات برگزار شود تا روحیه و فرهنگ بسیجی در جامعه متبلور شود؛ زیرا که بسیج رنگ خدایی دارد و این رنگ خدایی نباید آلوده به مسائل دنیوی، تجملات و خطاهای شیطانی شود و باید همیشه واکسینه باشد و مدافع نظام و ولایت باشد.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (رحمه الله تعالی علیه) کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ما به بسیجی بودن خود افتخار می کنیم، افزود: تلاش ما این است که با روحیه بسیجی در راه یاری رساندن به هم نوعان خود بهترین خدمات را ارائه دهیم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نورزیم.

 

خداخواست روحیانی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کمیته امداد امام خمینی (رحمه الله تعالی علیه) کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست گزارشی از عملکرد و فعالیت های این پایگاه در سال گذشته ارائه و برنامه های این پایگاه را تشریح کرد.

 

وی، برگزاری جلسات شورای بسیج در مناسبت های مختلف، حضور فعال و شرکت در طرح های بصیرتی تحت عنوان حلقه صالحین، دعوت از فعالین سیاسی و نظامی در حلقه صالحین، غبار روبی گلزار شهدا و تجلیل از جانبازان، ایثارگران و بسیجیان را از مهم ترین برنامه های این پایگاه برشمرد.

 

روحیانی با بیان اینکه ۳۴۱ نفر از کارکنان کمیته امداد عضو فعال بسیج هستند، گفت: در سال گذشته کمیته امداد در بحث حلقه صالحین جزء سه دستگاه برتر بوده و امیدواریم که این روند ادامه یابد.

کد خبر 534203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha