نشست هماهنگی و توجیهی موسسات مجری طرح ملی تلاوت در ساری

خبرگزاری شبستان: مدیر آموزش معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نشست هماهنگی و توجیهی موسسات مجری طرح ملی تلاوت در ساری، چهارشنبه و پنجشنبه ۲۵ و ۲۶ فروردین با حضور ۲۳ موسسه از ۲۰ استان کشور برگزار می شود.

مرتضی خدمتکار در گفت و گو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اشاره به نشست هماهنگی و توجیهی موسسات مجری طرح ملی تلاوت در ساری گفت: این نشست طی دو روز چهارشنبه و پنجشنبه 25 و 26 فروردین با حضور 23 موسسه از 20 استان کشور برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این نشست بیشتر جنبه هماهنگی و توجیهی موسسات نسبت به برنامه های سال 95 را دارد، خاطرنشان کرد: امیدواریم با این نشست در سال جاری در راستای توسعه طرح ملی تلاوت گام های خوبی برداریم.

خدمتکار با بیان اینکه طرح ملی تلاوت با هدف شناسایی و کشف استعدادهای قاریان نوجوان و تربیت آنها اجرا می شود، اظهار داشت: در صددیم با اجرای این طرح در فضای حوزه تربیت قاری از محدوده استان های برخوردار در سال های گذشته مانند مشهد، تهران و اصفهان خارج شویم و این فضا را به سایر استان های کم برخوردار و محروم تعمیم دهیم تا استعدادها و ظرفیت های بیشتری شناسایی شوند.

مدیر آموزش معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: با این اقدام امید داریم تا برای سال های آینده قاریان ممتاز را در سطح کشور تربیت کنیم که نه فقط قاری باشند بلکه علاوه بر تلاوت مسلط بر معنای آیات بوده و با داشتن اخلاق قرآنی الگوی مناسبی برای نوجوانان و علاقه مندان به قرآن نیز باشند.

 

کد خبر 535420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha