ثبت نام نزدیک به ۲ هزار نفر در مراسم اعتکاف در استان یزد

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به ثبت نام اینترنتی مراسم معنوی اعتکاف گفت: نزدیک به ۲ هزار نفر در مراسم اعتکاف در استان یزد ثبت نام کرده اند.

حجت الاسلام علی کارگر معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به ثبت نام اینترنتی اعتکاف در استان یزد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، گفت: با توجه به استقبال مردم درالعباده یزد، زمان ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف تمدید شد.

 

وی افزود: تاکنون بیش از یک هزار و 813 نفر به صورت اینترنتی در مراسم معنوی اعتکاف در شهرستان یزد ثبت نام کرده اند که ما امیدواریم با تمدید این زمان، تعداد ثبت نام کنندگان به چهار هزار نفر نیز برسد.

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه های انجام شده، 29 مسجد در شهرستان یزد مراسم معنوی اعتکاف را بر عهده دارند که از این تعداد در 14 مسجد ثبت نام به صورت اینترنتی و در 15 مسجد به صورت حضوری انجام می شود.

 

حجت الاسلام کارگر تصریح کرد: از مجموع ثبت نام کنندگان اینترنتی 568 نفر را برادران و یک هزار و 245 نفر را خواهران تشکیل می دهند.

 

کارگر با اشاره به اتمام ظرفیت برخی از مساجد گفت: در گروه خواهران ظرفیت های مساجد اعظم کوچه بیوک، اهرستان و 14 معصوم (ع) امامشهر به پایان رسیده است.

کد خبر 536636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha