از تصمیم خود صرف نظر کنید/ در این دوسال خدمات زیادی به مردم ارائه کردید

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در گلستان از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواست تا از تصمیم خود صرفنظر کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، عصر روز گذشته (28 فروردین) در جریان سفر یکروزه دکتر حسین قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان برای افتتاح پروژه های حوزه بهداشت و سلامت، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان از وی خواست تا از تصمیمی که گرفته است، صرف نظر کند.

 

در مراسم متمرکز افتتاح این پروژه ها، آیت الله نورمفیدی با اهدای لوح سپاس از زحمات وزیر بهداشت در اجرای طرح تحول نظام سلامت و بهبود وضعیت بهداشت و درمان استان قدردانی کرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان که برای لحظاتی پشت تریبون قرار گرفت، گفت: امروز سخنانی را از وزیر بهداشت شنیدیم مبنی بر اینکه « در دوره بعدی سمت وزارت را نمی پذیرم و در دوره بعدی نیز برای ریاست جمهوری کاندیدا نخواهم شد». معلوم است که این حرف ها به خاطر فشارهایی که هست زده شده، اما من به ایشان می گویم اجداد شما در فشارهای بیشتر و سخت تر از هر نظر، هیچ وقت میدان را خالی نکردند و شما نیز فرزند همان آباء و اجداد هستید.

 

وی گفت: با خدماتی که در این مدت کوتاه برای ملت ایران انجام دادید، مردم از شما می خواهند و پیشنهاد می کنند از آن مطلب صرف نظر کنید.

 

گفتنی است، در پایان این مراسم از یکی از پرستاران استان، فرماندار شهرستان کلاله و از تعدادی از خیرین حوزه سلامت و ... با اهداء لوح سپاس قدردانی شد.

 

کد خبر 536766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha