افتتاح پروژه های حوزه بهداشت و سلامت گلستان با حضور وزیر بهداشت

خبرگزاری شبستان: پروژه های حوزه بهداشت و سلامت گلستان، روز گذشته (۲۸ فروردین) با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، تعدادی از پروژه های حوزه بهداشت و سلامت در استان گلستان، عصر روز گذشته ( 28 فروردین) با حضور دکتر حسین قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت متمرکز افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

 

براساس این گزارش، در سفر یکروزه مقام عالی وزارت بهداشت به گلستان، بیمارستان 155 تختخوابی مینودشت، مرکز فوق تخصصی جراحی قلب و عروق گرگان و فاز دوم بیمارستان کلاله با ظرفیت 90 تخت بیمارستانی به بهره برداری رسید.

 

همچنین مجموعه ورزشی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی، مجتمع آموزش عالی سلامت در گنبدکاووس، تحت های مراقبت های ویژه در بیمارستان های دولتی و کلینک ویژه تخصصی دندانپزشکی در گرگان و بیمارستان طالقانی گنبدکاووس از جمله طرح هایی بود که در این سفر یکروزه، توسط وزیر بهداشت افتتاح شد.

 

افتتاح مرکز تحقیقات سرطان گوارش و کبد و بخش سی تی اسکن در بیمارستان شهید صیاد شیرازی، افتتاح کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی گنبدکاووس و همچنین افتتاح کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی در شهرستان کردکوی از دیگر برنامه های سفر دکتر هاشمی به استان گلستان بود.

 

 

 

کد خبر 536768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha