توسعه خدمات غیرحضوری بر گسترش فیزیکی شعب تامین اجتماعی اولویت دارد

خبرگزاری شبستان: مشاور مدیرعامل و مدیر کل امور استان های سازمان تامین اجتماعی گفت: توسعه خدمات غیر حضوری بر گسترش فیزیکی شعب این سازمان اولویت دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر رضا امینی با بیان این مطلب گفت: توسعه خدمات اینترنتی که بدون مراجعه به شعب انجام می شود، از سیاست های مهم این سازمان است که علاوه بر ایجاد رضایتمندی و تکریم ارباب رجوع، کاهش هرینه های این سازمان را نیز در پی دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دسترسی بیمه شدگان و بازنشستگان به شعب سازمان تامین اجتماعی در وضعیت مناسبی است، تاکید کرد: البته هنوز نیز امکان ارائه برخی از خدمات به صورت غیرحضوری وجود نداشته و به همین دلیل در مناطقی از کشور که دسترسی به واحد بیمه ای ندارند، شعبه تامین اجتماعی راه اندازی می شود، اما در سایر مناطق استفاده از خدمات غیرحضوری در اولویت قرار دارد.

دکتر امینی گفت: در سال گذشته مجوز ایجاد 26 شعبه اقماری و همچنین ارتقای 10 شعبه غیر دائم به دائم توسط اداره کل امور استان های سازمان تامین اجتماعی صادر شد.


مشاور مدیرعامل و مدیر کل امور استان های سازمان تامین اجتماعی، عملکرد استان ها و استقبال کارفرمایان از پرتال ارسال غیرحضوری لیست حق بیمه را عالی عنوان و با اشاره به ارزیابی سال گذشته استان ها نسبت به لیست های غرحضوری دریافتی به کل لیستها را 93 اعلام کرد.

 

وی افزود: این درصد در برخی از استان ها نظیر ادارات کل غرب تهران، چهار محال و بختیاری، شرق تهران، قم و البرز نزدیک به 99 درصد است.

 

دکتر امینی ادارات کل سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، هرمزگان، گیلان و چهار محال و بختیاری را در اجرای طرح صدور غیرحضوری برگ پرداخت بیمه شدگان خاص و ادارات کل شرق تهران بزرگ، چهار محال و بختیاری، اصفهان و قم را در اجرای طرح ابلاغ الکترونیک احکام مطالباتی پیشرو اعلام کرد.

 

کد خبر 537438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha