توکل برخدا، اراده قوی و الگوگیری مناسب شاخص های موفقیت مددجویان است

خبرگزاری شبستان:فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان های کشور گفت: مددجویان برای تغییر رویه زندگی خود باید دارای اراده قوی، با بهره گیری از امکانات موجود، توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار و الگو قرار دادن افراد موفق، در جهت بهتر شدن زندگی خود تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، محسن ایزدخواه پیش از ظهر امروز (31 فروردین) در جمع مددجویان زندان جیرفت گفت: در زمان جنگ تمام تلاش و کوشش دشمنان نابود کردن کشور بود ولی با استقامت و پایداری رزمندگان اسلام با شکست مواجه شدند.

 

وی افزود: امروزه دشمنان در فکر جوانان رخنه کرده اند و با بیمار کردن فکر جوانان آنان را از مسیر درست زندگی خارج می کنند که این برای جامعه بسیار خطرناک است و به دنبال این هستند که جوانان را به تباهی بکشانند.

 

ایزدخواه خاطر نشان کرد: آنچه امروزه هستیم نتیجه فکر و خواسته گذشته ما است و ما زمانی موفق می شویم که بر فکر خود تمرکز کنیم و بخواهیم در مسیر خواستن و توانستن گام برداریم تا هم به خود و هم به دیگران کمک کنیم.

 

وی اظهار داشت: مددجویان برای تغییر رویه زندگی خود بایستی اراده قوی داشته و با بهره گیری از امکانات موجود و توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار و الگو قرار دادن افرادی که با میل خود زندگی خود را تغییر داده اند، در جهت بهتر زندگی کردن تلاش کنند تا در پیشرفت کشور نیز سهیم باشند.

 

فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان های کشور نیز در جمع پرسنل گفت: زندان ها از حساس ترین مکان های امنیتی هستند که باید همیشه نهایت هوشیاری و دقت بعمل آوردند تا خدای نکرده اتفاق ناخوشایندی به وقوع نپیوندد و باتوجه به رعایت اخلاق اسلامی باید جدیت لازم نیز در کار وجود داشته باشند و ضمن استماع مشکلات سربازان وظیفه، دستورات لازم را در خصوص بر طرف نمودن مشکلات آنان صادر کرد.

 

رییس زندان جیرفت ابراز داشت: این بازدید در جهت ارزیابی و ارتقای سطح امنیتی اداره صورت پذیرفت و تمامی مسایل امنیتی نیز مورد بررسی قرار گرفت.

 

حسین برشان افزود: از آنجایی که زندان از مکان های حساس امنیتی است، کارهای زیادی برای این مهم صورت گرفته است و به صورت مستمر مورد نظارت قرار می گیرند و آموزش های لازم نیز به پرسنل داده شده است.

 

گفتنی است در این بازدید معاون سلامت، فرمانده یگان حفاظت اداره کل زندان های استان کرمان و تعدادی از نیروهای حوزه امنیتی سازمان زندان های کشور و اداره کل نیز حضور داشتند.

 

کد خبر 537447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha