هدف از برگزاری کنگره شهدا نقش بر آب کردن نقشه های دشمنان است

خبرگزاری شبستان: مسئول مرکز راهبردی سپاه الغدیر یزد با اشاره به تلاش دشمنان در راستای مخفی کردن جنایات خود در کشورمان گفت: هدف از برگزاری کنگره شهدا، نقش بر آب کردن نقشه های دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، غلامحسین دشتی، مسئول مرکز راهبردی سپاه الغدیر یزد امروز( 1 اردیبهشت) در نشست خبری افتتاحیه کنگره شهید منتظر قائم گفت: شناخت دشمن و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا از جمله اهداف کنگره بزرگداشت شهید منتظر قائم است.

 

مسئول مرکز راهبردی سپاه الغدیر یزد خاطرنشان کرد: امروز دشمنان سعی دارند تا دوران استعمار ایران در وابستگی در رژیم گذشته و دخالت ها و غارت ها و همچنین دوران انقلاب اسلامی و مشکلات ایجاد شده توسط آنها را سرپوش بگذارند و مخفی کند که این زمان بسیار سرنوشت ساز است زیرا ما با نسل جدید انقلاب رو برو هستیم که الان دشمنان فرصت مناسبی برای پوشاندن خود می بینند و خود را برای آن آماده می کنند.

 

وی گفت: یکی از اهداف برگزاری یادواره ها و کنگره های شهدا نیز این است که دشمن نتواند چهره خشن خود را از همه مردم و به ویژه نسل جدید مخفی نگه دارد و ترفند او را نقش بر آب کند.

 

دشتی تصریح کرد: نام شهید منتظر قائم در مبارزه با جریانات وابسته جهانی پیوند خورده و هم این که در رابطه مستقیم در مبارزه با استکبار جهانی است.

 

وی ادامه داد: شهید منتظر قائم چریک و مجاهد در عرصه فکر و نظر و هم در عرصه عمل است که از دوره سربازی کار خود را شروع کرده و در دوره رژیم پهلوی در مقابل انها ایستادگی می کند.

 

مسئول مرکز راهبردی سپاه الغدیر یزد گفت: شهید منتظر قائم همزمان با مبارزات فکری و افشاگری ها در عرصه عمل نیز حضور داشت که اوج مبارزات ایشان حادثه طبس به صورت جهانی بود.

 

دشتی بیان کرد: ما امروز بعد از 37 سال از انقلاب اسلامی بسیاری از بخش های مهم این انقلاب را مغفول می بینیم که  گستردگی این عملیات ها به خوبی برای جهانیان تبیین نشده است.

کد خبر 537860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha