رسانه های امروزی تشنه پیام حق و اندیشه نبوی در جامعه هستند

خبرگزاری شبستان: رئیس مرکز راهبردی سپاه الغدیر یزد با اشاره به محتوای رسانه ها گفت: رسانه های امروزی تشنه پیام حق و اندیشه نبوی در جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، غلامحسین دشتی، رئیس مرکز راهبردی و سیاست گذاری سپاه الغدیر استان یزد امروز( 26 اردیبهشت) در نشست شورای قشر بسیج رسانه استان یزد گفت: ما امروز دست به کار بزرگی زده ایم اما چون که آرمان های فراتر از ان را در خود مشاهده می کنیم بدین دلیل نیز از وضعیت موجود ناراضی هستیم.

وی افزود: غربی ها بخشی از بودجه خود را در راه جلوگیری از نفوذ ایران در منطقه هزینه می کنند و بیان می کنند که ساخت جمهوری اسلامی تقلبی راهکاری برای مقابله با ایران است.

رئیس مرکز راهبردی و سیاست گذاری سپاه الغدیر استان یزد بیان کرد: ما از اتفاقات و حوادث منطقه امیدواریم.

دشتی ادامه داد: ما نزدیک به 33 هزار نیرو را در سراسر جهان پرورش داده ایم یکی شیخ نمر و زکزاکی از جمله این افراد هستند.

وی بیان کرد: شرایط فعلی ما تلاش برای کسب تجربه و تسلط بر اوضاع است و در آینده نیز کسی حق دارد رسانه داشته باشد که حرف برتر را به خود اختصاص دهد و این یک اصل است.

رئیس مرکز راهبردی و سیاست گذاری سپاه الغدیر استان یزد بیان کرد: کسانی که از حق پیروی می کنند باید در آینده صاحب رسانه باشند و قرآن و اندیشه نبوی نیز همان حق هستند که باید این گفتمان را در رسانه ها ایجاد کنیم.

دشتی خاطرنشان کرد: رسانه های امروزی تشنه پیام حق و اندیشه نبوی هستند که نگاه فلسفی و حکمی و پیام عظیم انسان شناسی و حق شناسی بهترین محتوا و پیام برای رسانه ها است.

وی ادامه داد: ما نهضت فراگیر رسانه ها را داریم و معتقدیم که رسانه ها آینه هستند که حقیقت هستی را بایستی نشان دهند.

کد خبر 544074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha