ولایت پذیری، رمز ماندگاری، رشد و موفقیت سپاه است

خبرگزاری شبستان: نماینده عالی قوه قضائیه در استان یزد گفت : تبعیت از فرامین ولایت فقیه و ولایت پذیری این نهاد مقدس، عامل موفقیت و تعالی سپاه پاسدران در تاریخ انقلاب اسلامی بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد به نقل از روابط عمومی دادگستری یزد، محمدرضا حبیبی، رئیس کل دادگستری استان یزد امروز(21 اردیبهشت) در دیدار شورای معاونین و جمعی از قضات با فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار، بیان کرد: بهترین نامگذاری برای روز پاسدار، میلاد حضرت امام حسین (علیه السلام) بوده است که این امر نیز مدال افتخاری برای پاسداران جان بر کف نظام اسلامی است.

 

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران در طول تاریخ انقلاب و از بدو تاسیس در سایه ولایت پذیری، رسالت خود را به نحو احسن انجام داده و هرگز از مسیر اصلی خود منحرف نشده است.

 

این مقام قضایی از آماج حمله قرار گرفتن این نهاد مقدس توسط معاندان نظام و مزدوران خارج نشین به عنوان سندی بر راستی و درستی سپاه یاد کرد و ابراز داشت: اگر سپاه در انجام وظایف خود کوتاهی کرده بود و در کنار ولایت که هم نشات گرفته از اعتقادات دینی و هم بر اساس قانون اساسی است نمی ایستاد، امروز مورد هجمه و هتاکی افراد معلوم الحال قرار نمی گرفت.

 

رئیس کل دادگستری استان خاطرنشان کرد: البته مردم ایران اسلامی، مردمی فهیم، بصیر و هوشیار هستند و همیشه حق را از ناحق تشخیص داده و پیرو حق بوده اند.

 

وی صلابت و اقتدار سپاه را لازمه صلابت و اقتدار نظام دانست و گفت: گرچه استواری و استحکام نظام اسلامی از مولفه های زیادی برخوردار است اما سپاه نیز همواره از ستون های انقلاب اسلامی و مایه اقتدار نظام در عرصه های مختلف بوده است.

 

حبیبی اظهار داشت: ظهور و بروز زمینه های شوکت و عظمت سپاه مانع از فکر تعدی و تجاوز دشمنان به مرزهای کشور شده است و باید همواره مورد حمایت قرار گیرد.

 

کد خبر 543132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha