برگزاری با شکوه هفته قوه قضاییه نیازمند تعامل و مشارکت همه دستگاهها است

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی دادگستری کل استان یزد گفت : باید با تعامل و مشارکت همه دستگاه ها هفته قوه قضاییه با شکوه و با عظمت برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمدرضا عرشیان، معاون فرهنگی دادگستری کل استان یزد امروز (27 خرداد) در جلسه هماهنگی مسئولان روابط عمومی و رابطان فرهنگی دستگاه های وابسته به قوه قضاییه یزد گفت : با برنامه ریزی جامع و هماهنگی کامل، باید خدمات و دستاوردهای دستگاه قضایی و دستگاه های تابعه به قوه قضاییه در استان برای مردم تبیین شود.

 

وی خاطرنشان کرد : فاجعه هفتم تیر ، معمار دستگاه قضایی کشور شهید مظلوم بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب که فرزندان دیار دارالعباده ، شهیدان پاکنژاد نیز از آن جمله اند، را از ما گرفت.

 

وی ادامه داد: گرچه فقدان افرادی همچون شهید بهشتی برای نظام و انقلاب نوپای ایرانی اسلامی گران بود، اما خون پاک به ناحق ریخته این شهیدان ، انقلاب اسلامی را بیمه کرد .

 

این مقام قضایی ضرورت شناساندن شخصیت ، مشی و منش شهید بهشتی را یادآور شد و گفت : باید از فرصت هفته قوه قضاییه برای شناساندن ابعاد شخصیتی این بزرگان استفاده شود.

 

معاون فرهنگی دادگستری به برگزاری سه جلسه از ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه در استان اشاره کرد و اظهار داشت : در جلساتی که با حضور مدیران کل دستگاه های وابسته به قوه قضاییه از ماه قبل تشکیل شد در استان برنامه های این هفته تدوین شد و راه های جلب همکاری و مشارکت سایر دستگاه های اداری استان بررسی و برنامه هایی جهت اجرا و انجام مد با سایر ادارات مد نظر قرار گرفت.

کد خبر 551723

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha