اولین جلسه ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه استان یزد برگزار شد

خبرگزاری شبستان: اولین جلسه ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه استان یزد به منظور هماهنگی بیشتر و برگزاری باشکوه تر هفته قوه قضائیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان یزد، اولین جلسه ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه استان یزد به منظور هماهنگی بیشتر و برگزاری باشکوه تر هفته قوه قضائیه امروز (27 اردیبهشت) در یزد برگزار شد.

محمدرضا حبیبی، رئیس کل دادگستری استان یزد در این جلسه گفت: هفته قوه قضائیه فرصت معرفی تلاش ها و خدمات دستگاه قضایی و دستگاه های وابسته به قوه قضائیه به مردم و زمینه ساز ارتباطات بیشتر و صمیمی تر مردم و مسئولان است که باید از آن فرصت به نحو احسن بهره گرفت.

وی تصریح کرد: همزمانی هفته قوه قضائیه با ماه مبارک رمضان و به ویژه لیالی پر فیض و برکت قدر ضرورت برنامه ریزی جامع و دقیق را مسجل کرده است تا معنویت و روحانیت این ماه گرانقدر نیز عجین  با تلاش های سنگرداران عدالت و قضاوت شود.

وی مردم و آحاد جامعه را جامعه هدف برنامه های هفته قوه قضائیه ذکر کرد و تصریح کرد: باید سمت و سوی این برنامه ها در جهت ارائه خدمات بیشتر، معرفی تلاش ها و خدمات صورت گرفته و همچنین ارتقا دانش عمومی و حقوقی مردم باشد.

این مقام قضایی خاطرنشان کرد : باید هفته قوه قضائیه، فرصت ارتباطات سهل و آسان تر را با مردم فراهم آورد تا نقاط ضعف و قوت دستگاه قضایی از نگاه مردم در این هفته ارزیابی شود.

رئیس کل دادگستری استان یزد به تدوین یک برنامه جامع مشترک از سوی مرکز برای استان ها نیز اشاره کرد و گفت : به لحاظ اینکه برنامه های مرکز در هفته پایانی خرداد ماه به استان ها واصل می شود باید برنامه های درون استانی و هماهنگی های برون دستگاهی از اکنون انجام شود و پس از وصول برنامه های مرکز برای اجرایی نمودن آنها نیز گام برداشته شود.

لازم به ذکر است در این جلسه هریک از اعضای شورای قضایی استان نیز برنامه های پیشنهادی حوزه خود را تشریح و به جهت انجام بهتر و باشکوه تر آن بحث و تبادل نظر کردند.

کد خبر 544352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha