سردار فدوی: آمریکا  به هیچ عنوان نمی تواند از آب های سرزمینی ما استفاده کند

خبرگزاری شبستان: فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز آمریکایی ها قبول کرده اند که قدرت جمهوری اسلامی ایران از آنان بیشتر است، گفت: آمریکا نمی تواند به هیچ عنوان از آب های سرزمینی ما استفاده کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، سردارعلی فدوی، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران، امروز(31 فروردین) در همایش بزرگداشت نقش گیلان در پشتیبانی هشت سال دفاع مقدس و یاد و خاطره جانباز شهید حضرت آیت‌الله صادق احسانبخش که در سالن اجتماعات مسجد بزرگ مصلی رشت برگزار شد با بیان اینکه با گذشت 37 سال از انقلاب اسلامی این وعده خداوند است که اسلام در جغرافیایی به اسم ایران و جغرافیایی فراتر از آن یعنی جهان اسلام، محقق شده است، گفت: تا زمانی که دنیا برقرار است تاثیر خون شهیدان نیز باقی و کار ساز خواهد بود.

 

وی با تقدیر از پدران ومادران شهدا که چنین الگوهایی را پرورش دادند، افزود: شهدای جوان امروز ادامه دهندگان همان راه و آرمان انقلاب و امامشان هستند.

 

سردار فدوی اظهار کرد: فرق شهدای امروز با شهدای دفاع مقدس در این است که آن دوران ما با دشمنان جمهوری اسلامی در خانه خودمان می جنگیدیم اما امروز سپاه پاسداران در اقصی نقاط جهان و بیرون از این مرزها با دشمن می جنگند.

 

وی ادامه داد: امروز قدرت انقلاب اسلامی در صحنه های جهانی به صورتی است که هم و غم مستکبرین عالم را بر آن داشته که در مقابل آن توان دفاعی ایجاد کنند.

 

سردار فدوی با تاکید بر اینکه یکسری امورات است که آنان نمی فهمند و در محاسبات آنان وجود ندارد، تصریح کرد: آنان خدا، پیامبر(ص)، خون شهدا، امام زمان(عج) و ... را نمی فهمند و به این معارف ما واقف نیستند.

 

وی بودجه نظامی آمریکا را در حال حاضر با بودجه نظامی کل دنیا برابر دانست و اضافه کرد: آنان فقط قدرت و زور و ستم را می فهمند و می شناسند چون مدعی هستند و می گویند که کشورهای دیگر باید از آنان اطاعت کنند.

 

وی بیان کرد: آمریکایی ها چهار نوع اعزام سیاسی و نظامی دارند که می خواهند درک و تحلیل از شروع و پایان جنگ با آنان باشد، دامنه و شروع جنگ دست آنان باشد، تلفات قابل قبولی داشته باشند و پیروزی در جنگ با آنان باشد.

 

سردار فدوی با بیان اینکه امروز آمریکایی ها قبول کرده اند که قدرت جمهوری اسلامی ایران از آنان بیشتر است، گفت: ماهیت دعوا و جنگ آمریکایی ها از نوع ماهیت حق و باطل است که تعامل و تفاهم آن هرگز وجود ندارد.

 

وی ادامه داد: حضرت امام خمینی(ره) با کلام الهی و خدایی انقلاب را پیروز کردند و با گذشت 27 سال از دوران دفاع مقدس دیگر کسی نتوانست به ایران چپ نگاه کند.

 

سردار فدوی با اشاره به اینکه آمریکایی ها در سال 65 تمام قد در خلیج فارس با ما مقابله کردند، یادآور شد: وقتی در مصاف رودررو با جمهوری اسلامی آمدند دیدند که نمی توانند با آن برابری کنند اما همچنان اصرار در ماندن آب های خلیج فارس دارند.

 

وی با بیان اینکه 27 سال از زمان جنگ می گذرد اما یک روز هم شرایط عادی که در مرزهای زمینی داریم، در خلیج فارس نداشتیم، گفت: هر چه که جلوتر می رویم حضور آمریکایی ها در یک تناقض بسیار بزرگ گیر کرده است.

 

سردار فدوی اضافه کرد: هنوز آمریکایی ها با کشورهای چون ژاپن، ایتالیا، هند، آلمان و.. سلطه داشته و می خواهند از ابزار خلیج فارس که انرژی آن است، استفاده کند.

 

وی بیان کرد: هیچ کسی در دنیا نیست که رسما به عنوان یک کشور و دولت بتواند علیه آمریکا کوچکترین مقاومتی را انجام دهد اما آمریکا با یک توانمند و قدرتی مثل جمهوری اسلامی مواجه است که تا کنون تمام برنامه هایش را بهم زنده است.

 

سردار فدوی گفت: آمریکا نمی تواند به هیچ عنوان از آب های سرزمینی ما استفاده کند.

 

وی خاطر نشان کرد: نگرش درونی ما در روان، رفتار، عمل و نیت ما به حیات درونی و طیبه است که در فلسفه غرب به اینها توجه نمی شود.

 

سردار فدوی اظهار کرد: این حیات طیبه است که تا کنون با تقدیم شهدایی از انقلاب و دفاع مقدس و شهدای حرم که فدای اسلام و انقلاب شدند تا این اسلام و انقلاب باقی بماند، همان نیت وهدف و آرمان الهی را دنبال می کنیم.

 

گفتنی است، در این مراسم از مادر سه شهید(شهدان یوسفی)، مادر دو شهید(شهیدان نوبخت) خانواده شهید آیت الله احسانبخش، والده و همسر شهید نوبخت که نقش ارزشمندی را در استمرار کمک‌های مردمی به جببه داشتند و نیز تعدادی از رانندگانی که اعزام  کمک های مردمی را به جبهه بر عهده داشتند، تجلیل به عمل آمد.

 

به گزارش شبستان: استان گیلان در کارنامه پشتیبانی از جنگ خود در مراحل مختلف 500 کامیون، 900 کامیون، یکهزار و 250  کامیون و یکهزار و 500 کامیون پر شده از کمک های مردمی را عازم جبهه های حق علیه باطل را از افتخارات خود، دارد.

 

 

کد خبر 537613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha