انقلاب اسلامی گوشه‌ای از تاثیرات انقلاب حسینی است

دربیانیه فراکسیون اصولگرایان مجلس در آستانه عاشورا آمده است: انقلاب اسلامی با راهبری حضرت امام خمینی (قدس سره) گوشه‌ای از تاثیرات انقلاب عاشورایی را در عصر حاضر نشان داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان ، فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی که بارها توسط مردم و کارشناسان سیاسی به انفعال متهم شده بود؛ در آستانه عاشورای حسینی بیاینه ای صادر کرده است.
گفتنی است فراکسیون اصولگرایان در حالی این بیانیه را صادر کرده است که درباره مسائل مهم سیاسی کشور چون پرونده مهدی هاشمی، پرونده سران فتنه در قوه قضائیه، پیگیری مفاسد اقتصادی، اختلال اعضای احزاب معلوم الحال در اجرای طرح هدفمندی یارانه ها، پیروزی دیپلماتیک کشورمان در مذاکرات ژنو3 و ترور شهید شهریاری مشی منفعلانه در پیش گرفته بود.
متن بیانیه فراکسیون اصولگرایان مجلس به این شرح است:

عاشورای حسینی با شعار «موت فی عز خیر من حیاه فی ذل» مبدا خروشان عزتمندی مسلمانان در طول تاریخ شد و زندگی سعادتمندانه و عزتمندانه را برای بشریت معنا کرد و انقلاب اسلامی با راهبری حضرت امام خمینی (قدس سره) گوشه‌ای از تاثیرات انقلاب عاشورایی را در عصر حاضر نشان داد.
کیست که نداند بیداری امروز جهان اسلام از فلسطین مظلوم و لبنان گرفته تا عراق و افغانستان و سایر ملت‌های تحت ستم با بیرق مجاهدت در راه خدا، شالوده فریبکاری و ظلمت استکباری را به لرزه انداخته است. آفرین بر ملت بزرگوار ایران که دل‌های خود را با شور حسینی در استواری انقلاب خمینی و حمایت از عزت خامنه‌ای در هنگامه محرم همنوا ساختند و همین پایمردی در راه شهدا، استقلال و پایداری انقلاب اسلامی را بیش از سه دهه انقلاب باعث گردید و نمونه‌ای از این بصیرت دینی و انقلابی در دفع فتنه 88 و غائله ضد دینی عاشورای سال گذشته بود.
ملت بزرگوار با غیرت دینی خود چشم فتنه را کور کردند. البته ژاژخایی همراه با روحیه طغیان فتنه‌گران در پس این حادثه تا امروز بسیاری از ابعاد توطئه‌های دشمنان استکباری ملت را نشان داد.
فراکسیون اصولگرایان مجلس ضمن تسلیت و تعزیت عاشورای حسینی به ملت سترگ ایران، وحدت همه جامعه را تحت رهبری‌های داهیانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دامت برکاته عامل ترقی و پیشرفت و عزت اسلامی و ملی می‌داند و امیدوار است با دعای خیر ملت عزیز عاشورای امسال، مجرای تحقق واقعی زندگی مومنانه و مخلصانه و مجاهدانه، جهت وصول به حکومت ولی الله العظم امام زمان (عج) باشد.
پایان‌پیام/

 

کد خبر 5377

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha