ما به اندازه سر سوزنی برای آمریکایی ها در خلیج فارس قدرت قائل نیستیم

خبرگزاری شبستان: فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به ایستادگی سربازان انقلاب اسلامی در مقابل استکبار جهانی گفت: ما به اندازه سر سوزنی برای آمریکایی ها در خلیج فارس قدرت قائل نیستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سردار علی فدوی، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز(5 فروردین) در مراسم سالگرد شکست حمله نظامی آمریکا و صحرای طبس و افتتاحیه کنگره شهید منتظر قائم در سالن تربیت معلم یزد گفت: اگر بندگان خدا در جبهه حق قرار بگیرند حتما وعده الهی مبنی بر اینکه هیچگاه تا ابد کافرین بر مسلمین تسلط نخواهند داشت، به دست آنها تحقق خواهد پذیرفت.

 

وی افزود: بیش از 37 سال است که وعده الهی در جریانی مستمر به سرانجام رسیده است و تا رسیدن به صاحب اصلی آن ادامه دارد.

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: آمریکا در صحرای طبس متحمل شکست سنگینی شد در حالی که هیچ گونه دست بشری در پی آن نبود، خداوند به آنها جواب داد و در پی آن نیز حضرت امام (ره) بیان کردند که « آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند»  و این جمله نیز اثر وضعی پیدا کرد.

 

فدوی تصریح کرد: ماهیت دشمنی با انقلاب اسلامی شامل حق و باطل بود که در یک طرف نماد کاملی از حق و در طرف دیگر نمادی کامل از باطل بودند که دلیل اصلی دشمنی ما با آنها نیز بدین دلیل است و هر روز نیز ابعاد تازه تری از دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی هویدا می شود و این دشمنی به مبنای اولیه دارد.

 

وی افزود: علی رغم اینکه دشمن مقابل ما به حسب ظاهر بالاترین توانمندی بشری را دارد ولی نتایج برعکس دارد.

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بودجه نظامی یک سال آمریکا با کل بودجه نظامی کل دنیا برابری می کند اما با این وجود نتایج حاصله غیر قابل قیاس است و در بعد از انقلاب نیز تاکنون تمام تلاش خود را برای دشمنی با انقلاب اسلامی دارند اما نتایج عکس گرفته اند که علت آن نیز تحقق وعده الهی در خصوص پیروزی حق بر باطل است.

 

فدوی ادامه داد: به میزانی که به وعده های الهی اعتقاد داریم به همان میزان نیز این وعده ها را خواهیم دید و در بسیاری از موارد باور به تجلی وعده الهی نیز انجام وظیفه است که پای کار ماندن برای دفاع از انقلاب و حریم خداوند از جمله این وظایف است.

 

وی گفت: الان نوک فلش مقابله با انقلاب اسلامی است و در پشت این پیکان هیچ تغییری پیدا نکرده است و همان 54 کشور در هشت سال دفاع مقدس حضور دارند و آمریکای جنایتکار نیز در راس آن قرار دارد.

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: دلیل نتیجه نگرفتن آمریکا به دلیل نحوه نگرش و حیات درونی است که حضرت امام(ره) برای انقلاب تبیین کردند.

 

فدوی خاطرنشان کرد: اصلی ترین محک خداوند به آدم ها شامل مهری است که بر پیشانی جوانان ما در انقلاب اسلامی خورده است و هر روز شاهد این هستیم که شهیدی با سربلندی و مردم نیز با سربلندی برای تشییع این شهدا می آیند.

 

وی افزود: مردم ما می دانند که اگر روالی که باید آدم ها باید برای قرار گرفتن در جبهه حق داشته باشند توجه کنند باید این شرط ها را انجام دهند و در این صورت وعده الهی تحقق پیدا خواهد کرد.

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: وقتی که مملکتی به دلایل مختلف خود و قدرتشان را به قدرت خداوند اتصال کنند می توانند اطمینان داشته باشند که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و این فقط به تسخیر لانه جاسوسی نیست بلکه به تمامی دوران ها باز می گردد.

 

فدوی تصریح کرد: آمریکاییها باور کرده اند که انقلاب اسلامی قدرت بازدارندگی دارد و می دانند که ضرر و زیان حمله به انقلاب اسلامی بسیار بالاتر از منافع است و حتی نمی توانند تحت هیچ شرایطی الزامات ورود به جنگ با ما را فراهم کنند.

 

وی افزود: آمریکایی ها مصوب دارند که چهار الزام نظامی و 9 الزام سیاسی برای حمله به کشوری نیاز است اما  آنها فهمیده اند که نمی توانند حتی تعدادی از این الزامات را فراهم کنند و در این راستا حتی اجازه تفکر به این بخش را نیز به خود نمی دهند.

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اینکه نمی تواند و نمی کند بدین دلیل است که آنها مطمئن شده اند که انقلاب اسلامی قوت و توان وجود دارد و این در حالی است که بسیاری از مطالب را نمی فهمند و در محاسبات آنها نیز وجود ندارد.

 

فدوی ادامه داد: در تمامی محاسبات آمریکایی ها خدا، پیامبر، امام نیست و این ها را نمی فهمند ولی در این حال قدرت را بهتر از هرکسی می فهمند و در این راستا نیز می گویند که همه جهان باید تحت تسلط ما باشد و کشورهای جهان نیز می ترسد که در مقابل آمریکاییها بیایستند.

 

وی گفت: آمریکاییها برای رسیدن به مقاصد خود به فکر حمله به هم پیمانان جمهوری اسلامی رفتند و تمام توان خود را برای حزب الله و سوریه به کار گرفتند اما رسما اعلام می کنند که نتوانستند کاری بکنند  و دلیل این شکست آنها نیز وجود خون شهدا است.

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: متاسفانه برخی از مواقع خون شهدا با تردید همراه می شود ولی باید در تقویت دل ها کوشید و اصلی ترین آن این است که ما آیا وعده الهی را باور داریم و آیا باور داریم که جبهه باطل نمی تواند در برابر حق پیروز شود؟!

 

فدوی خاطرنشان کرد: ناو هواپیمابر آمریکا تعداد زیادی نیرو و هواپیما دارد اما اگر اصل را خداوند بدانیم همه آنها را ناچیز می بینیم.

 

وی افزود: واقعیت به نحوی است که ما در 37 سال آن را دیده ایم شامل عدم تسلط پذیری باطل بر حق است.

 

وی افزود: در مذاکرات 5+1 در حضور تیم ایرانی آمریکایی ها با تسلط بر کشورهای دیگر حرف خود را می زند و آنها را مجبور می کنند اما ما با باور به تحقق وعده الهی در مقابل آنها ایستاده ایم.

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: این خلاف امانت داری است که ما انقلاب اسلامی که 220 هزار شهید را دارد را در دست دشمنان قرار دهیم.

 

فدوی تصریح کرد: الان 50 فروند ناو آمریکایی ها در خلیج فارس است و هر روز آنها را می بینیم و واقف ترین کشور برا آنها هستیم اما به اندازه سر سوزنی برای آمریکاییها قدرت قائل نیستیم.

 

وی افزود: آمریکاییها مواظب ترین کشور عالم هستند تا در خلیج فارس تیر در نرود و در بیش از سه دهه از فعالیت خود آن را شاهد بوده ام ولی به اندازه سر سوزنی قائل بر قدرت آمریکا نیستیم.

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:  قسمت کوچک کار بر ما است و قسمت اعظم کار را خداوند بر عهده گرفته است و فقط لازم است که قسمت کوچک کار را انجام دهیم.

 

فدوی ادامه داد: آمریکایی ها می خواستند که در برجام خیلی خباثت ها کنند اما خداوند در همه نقشه های آنها نقش بر آب کرد.

 

وی گفت: به قوت انقلاب اسلامی در ایران اعمال حاکمیت وجود دارد و حق نیست که 37 سال اقتدار رو به افزایش را سلطه شیطان و استکبار را باور کند.

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: 800 میلیارد دلار بودجه نظامی آمریکا مهم نیست بلکه تصور شکل گرفته در ذهن ما مهم است و آیا برای آنها منشایت قائل هستیم و آیا خداوند را منشا همه قدرت ها می دانیم یا نه؟!

 

فدوی خاطرنشان کرد: شهدا موید این هستند که خداوند وعده حق داده است و همین کفایت می کند که با محکم ترین وجه ممکن این روال را دنبال کنیم.

 

وی افزود: 37 سال به برکت انقلاب اسلامی و امام(ره) و امام حاضر مردم و پاسداران انقلاب اسلامی پای آن ایستاده اند.

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: پاسداران سال 95 به مثابه پاسداران زمان جنگ پای انقلاب اسلامی ایستاده اند و با جان خود پای این انقلاب ایستاده اند.

 

 

کد خبر 538593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha