اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی اداره کل برتر کشور انتخاب شد

خبرگزاری شبستان: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی به عنوان اداره کل برتر سازمان اوقاف در زمینه اجرای برنامه ها انتخاب و تقدیر شد.

رحیم عبدالجباری، مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف وامور خیریه آذربایجان شرقی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، گفت: سازمان اوقاف کشوری سالانه برنامه هایی را برای اجرایی شدن به اداره کل های استان ها ابلاغ می‌کند و در پایان سال نیز بازرسانی را برای نظارت به نحوه عملکرد این ادارت به استان ها می فرستد.


وی افزود: در سال گذشته نیز اداره کل اوقاف آذربایجان شرقی متناسب با دستورالعمل های سازمان اوقاف کشور مسئولیت های خود را به نحو احسن انجام داد و در پایان سال هیات نظارت و بازرسی از طرف سازمان برای بررسی نحوه عملکرد اداره کل اوقاف استان به تبریز آمدند.


وی تاکید کرد: سالانه در اول اردیبهشت ماه همایش مدیران استانی در سازمان اوقاف کشوری برگزار شده و استان های برتر از نظر اجرای برنامه های ابلاغی معرفی شده و تقدیر می شوند.


عبدالجباری گفت: در همایشی که ۴ و ۵ اردیبهشت سال جاری در سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برگزار شد اداره کل اوقاف آذربایجان‌شرقی به عنوان اداره کل برتر در زمینه اجرای برنامه ها انتخاب شده و تقدیر شد.

کد خبر 539032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha