توانمندی های معلولان و زنان سرپرست بهزیستی زنجان به نمایش درآمد

مدیرکل بهزیستی استان زنجان به عملکرد این سازمان اشاره کرد و گفت: توانمندی های معلولان و زنان سرپرست خانوار بهزیستی زنجان در دومین نمایشگاه "زنجان در مسیر توسعه" به نمایش درآمد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، عباسعلی خلدی، مدیر کل بهزیستی زنجان در حاشیه دومین نمایشگاه زنجان در مسیر توسعه در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد سازمان بهزیستی، گفت: پس از برگزاری نمایشگاه توانمند سازی برای بهتر زیستن که در هفته بهزیستی تشکیل شد، توانمندی های معلولان و زنان سرپرست خانوار در نمایشگاه زنجان در مسیر توسعه مستقر شد.
 

مدیر کل بهزیستی استان زنجان افزود: در این نمایشگاه محصولات گروه های همیار زنان سرپرست خانوار که در راستای توانمندسازی و اشتغال زایی و رسیدن زنان سرپرست خانوار به استقلال اقتصادی تولید شده است به نمایش عموم گذاشته شده است.
 

وی با اشاره به حرفه آموزی معلولان گفت: توانمندی معلولان، عقب ماندگان ذهنی و مددجویان بهزیستی نیز در این غرفه به نمایش گذاشته شده است.

 

این مقام مسئول، حرفه آموزی و ایجاد اشتغال پایدار را در راستای توسعه دانست و خاطر نشان کرد: ایجاد زمینه برای اشتغال پایدار مددجویان بهزیستی از اهداف عالیه این سازمان است.
 

نمایشگاه زنجان در مسیر توسعه  (2 تا 8 مرداد) سال جاری با حضور تمامی دستگاه های اجرایی استان زنجان در نمایشگاه کاسپین دایر است.

پایان پیام/

کد خبر 54109

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha